dat dus.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:53 schreef Rosbief het volgende:
Gebruik al een jaar of 5 dezelfde pasfoto's en heb er nooit gezeik mee gehad.
Ben je al zover afgetakeld dat je dat nodig hebt?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:46 schreef Buschetta het volgende:
[..]
dat dus.
Ook relaxed om dan een buitenlandse chick je paspoort te laten zien waar je fresh uitzag..
lijkt me sterk. zolang je nog lijkt op de pasfoto is er geen probleem.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:50 schreef Feestkabouter het volgende:
als je die id-kaart moet laten zien en ze zijn zo leip om naar de datum ervan te kijken kunnen ze moeilijk doen op het moment dat je dezelfde pasfoto inlevert voor je rijbewijs.
maar als ie eenmaal geaccepteerd is krijg je er later echt nooit meer gelazer mee.
jaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:50 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
Ben je al zover afgetakeld dat je dat nodig hebt?
nou hier in Utrecht zitten er echte regelfuckers achter de balies.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:51 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
lijkt me sterk. zolang je nog lijkt op de pasfoto is er geen probleem.
De voorwaarde is dat het een recente pasfoto moet zijn. Een jaar oud is niet een recente pasfoto, dus als ze exact de regeltjes volgen moeten ze de pasfoto afwijzen. In de praktijk is er echter eerder andersom een probleem, een wel recente pasfoto maar zelf lijk je niet meer op de foto van een jaar eerder (toen heel lang haar en nu kaalgeschoren bijvoorbeeld, of je hebt je lippen laten opspuiten).quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:51 schreef Byte_Me het volgende:
lijkt me sterk. zolang je nog lijkt op de pasfoto is er geen probleem.
dat is dan ook geen officieel document vanuit de overheidquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:21 schreef karr-1 het volgende:
De NS gebruikt toch ook jaren achter elkaar dezelfde foto voor die NS kaarten? Ik gebruik ook oudere foto's als het zo uitkomt.
Klopt, het was dan ook alleen ter illustratie. Voor rijbewijs, paspoort etc gebruik ik ook niet altijd splinternieuwe foto's als ik nog oudere heb.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:12 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
dat is dan ook geen officieel document vanuit de overheid
Wantquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:50 schreef Feestkabouter het volgende:
als je die id-kaart moet laten zien en ze zijn zo leip om naar de datum ervan te kijken kunnen ze moeilijk doen op het moment dat je dezelfde pasfoto inlevert voor je rijbewijs.
Nee het topic gaat erover dat de regel is dat de foto niet ouder mag zijn dan een half jaar.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:58 schreef Roy_T het volgende:
[..]
WantDe enige regel is, naast dat de foto technisch goed genomen moet zijn, dat jij op de beeldtenis lijkt. Ongeacht of die foto nieuw of 20 jaar oud is.
Heb je het nummer van het betreffende artikel voor me? Dan zoek ik het ff opquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:09 schreef Feestkabouter het volgende:
Nee het topic gaat erover dat de regel is dat de foto niet ouder mag zijn dan een half jaar.
http://www.google.nl/search?rlz=1C1CHMG_nlNL299NL303&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=pasfoto+niet+ouder+dan+een+half+jaarquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:29 schreef Roy_T het volgende:
[..]
Heb je het nummer van het betreffende artikel voor me? Dan zoek ik het ff op
Heel fijn, maar ik had het meer over een wetsartikel. Aan Google kan niemand rechten ontlenen natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:50 schreef Feestkabouter het volgende:
http://www.google.nl/search?rlz=1C1CHMG_nlNL299NL303&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=pasfoto+niet+ouder+dan+een+half+jaar
zeiksnor.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:38 schreef Roy_T het volgende:
[..]
Heel fijn, maar ik had het meer over een wetsartikel. Aan Google kan niemand rechten ontlenen natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |