Laat je de niet misleiden door de titel: de geteste versie is voor de PC, hij is echter ook op de PS3 en op de Xbox 360 te verkrijgen 
Hallo mensen! Even een kleine review over deze (nog) redelijk onbekende game (ik kende hem iig nog niet). Verwacht niet teveel structuur in deze review, ik lul gewoon een beetje over het spel en wat ik er van vind
Het gaat dus om dit spel:![]()
Hele korte samenvatting van het verhaal: je bent in New-York, er is een virus aan de gang en iedereen dreigt te worden geïnfecteerd. Jijzelf bent een mutant en beschikt daarom over een aantal krachten (later meer over)!
Het verhaal klinkt niet heel erg bijzonder, en dat is het ook niet echt!

Echter komt gedurende het spel wel steeds meer vorm in het verhaal waardoor het wel leuker wordt.
Ok: jullie denken nu waarschijnlijk "het verhaal? fuck het verhaal
vertel me hoe het spel is
". Dat zal ik doen.Dit spel is een soort van hack & slash kruising tussen Spider-Man, Superman, Wolverine en nog wat superhelden. Aan de andere kant kun je het ook erg goed vergelijken met GTA IV, alleen dan supergewelddadig en met superkrachten

Het is namelijk een Free-Roam game. En dat is zeker wel heel erg vet! Hierover later meer. Je kan op de meest wrede manieren andere mutanten of militairen vermoorden etc. Alle moves zien er gewoon heel erg vet uit. Hoe meer missies je doet, hoe meer moves je ook krijgt

Wat ik verder erg vet vind aan de game is dat je ook mensen kan "consumeren". Als je dit doet dan kun je vervolgens je veranderen in het uiterlijk van dat persoon en dit kan zeer in je voordeel werken! Bijvoorbeeld als je een militaire basis in moet, ga je eerst een commandant consumeren en vervolgens zijn gedaante aannemen. Erg vet!
Ik weet eigenlijk niet zo goed in welke volgorde ik alles moet vertellen, dus ik ratel maar wat!

Het spel werkt met een upgrade-systeem. Dit houdt in dat je punten moet verdienen door middel van missies, events of gewoon door geïnfecteerde gebieden aan te vallen. Vervolgens kun je bijvoorbeeld een move "kopen", of dat je hoger kan springen, of dat je meer health krijgt etc. Er zijn erg veel mogelijkheden, je kan je karakter helemaal optimizen zeg maar. Heel erg vet.
Oja: je kunt als je in een bepaalde toestand bent (dat heet in het spel Critical Mass Mode, dit krijg je als je mensen hebt geconsumeerd) een soort van Super-move doen: Devistator Attack. Hiermee roei je in 1 keer alle vijanden om je heen uit en je hebt verschillende soorten devistators. Echt ziekelijk vet gewoon

Grafisch is het spel niet van de top, alleen op een of andere manier vind ik dat helemaal niet zo erg. Het gaat in dit spel puur om de vette actie, en dat hebben ze zeker goed gedaan. Dus als je alleen maar kickt op grafische shit dan zou ik nog ff nadenken maar als je gewoon vette actie wil in combinatie met een leuk verhaal dan moet je deze zeker gaan halen!
Nou, even op een rijtje: voor als je lui bent of als je alles nog even kort wil nalezen:+ Zieke moves
+ Free Roam, je kan alles doen waar je zin in hebt!
+ Verhaallijn sluit aan op de missies, het blijft interessant
+ Upgrade-systeem waardoor je vettere moves kunt krijgen
- Grafisch niet hoogstaand maar zeker niet slecht
- Geen multiplayer
Tot de volgende review
Oja, getest op een pc met:
- Core2Duo E8400
- Sapphire 4850 512MB
- 2gb RAM
Hoogste grafische instellingen