FOK!forum / Klaagbaak / t-mobile btg status
dgirldonderdag 18 juni 2009 @ 23:03
Waar die extra kosten nou telkens vandaan blijven komen, is nog steeds een vraag. De site geeft weer dat ik nog stg en btg heb. En ik heb geen diensten of wattan ook lopen. Niemand anders komt aan mn telefoon. Toch worden die extra kosten maar hoger en hoger. En dat terwijl ik juist bewuster probeer bezig te zijn met mn uitgaven.

Klacht: t-mobile zegt niet in te kunnen zien waar t allemaal vandaan komt. Ook schijnt t vaker voor te komen dat de kosten op een verkeerd nummer worden toegeslagen, werd me door de klantenservice uitgelegd.
Subklacht: de site kan vaak geen btgstatus weergeven.

Hoop niet dat ze nu telkens vals aangeven dat ik nog btg heb, terwijl ik 0 minuten over heb. Toch maar even een print-screen gemaakt...heb ik iig nog enig bewijs

Meer mensen die zoiets meemaken bij t-mobile?
TNAdonderdag 18 juni 2009 @ 23:07
Is in het iPhonetopic veel over geklaagd. Volgens mij worden die extra kosten niet daadwerkelijk afgeschreven.

Edit: of toch wel Misschien hier even lezen: http://www.iphoneclub.nl/(...)actuur-van-t-mobile/

En hier, vergeef me het foum: http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?s=4c3517b97950d63fca910653dfcfbb4b&t=543892 Blijkbaar kunnen de extra kosten die online zichtbaar zijn toch verdwijnen zodat je ze niet altijd hoeft te betalen.
dgirldonderdag 18 juni 2009 @ 23:14
Mjah tnx. Ik ga ze maar even emailen en platbellen. Niet dat ik niks beters te doen heb ofzow Grrrrrrr
GodsSondonderdag 18 juni 2009 @ 23:33
www.smsdienstenfilter.nl
Kan ook aardig wat extra kosten veroorzaken, aanmelden kan iig geen kwaad!