Dus het was gewoon een aanstelster die profiteerde van ons rechtssysteem?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:49 schreef Dartanion het volgende:
Ik zit te zappen, en kom langs Hart van NL. Er was een item bezig, deze heeft mij diep geraakt.
Een of andere oma is opgelicht door een 2 meiden, ze deden alsof ze van de thuiszorg waren. Maar terwijl de een haar bezighield is de ander in het huis gaan rondkijken en heeft sierraden en 35.000 euro meegenomen.
mevrouw had zoveel geld in huis omdat ze getraumatiseerd is door de oorlog
Klacht: mensen die van oude mensen stelen
Ik wilde op een dramatische toon starten, sfeer creërenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:51 schreef CaptainCookie het volgende:
Geraakt worden door Hart van Nederland
Moet je wel hard genoeg gooien en goed mikken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:51 schreef CaptainCookie het volgende:
Geraakt worden door Hart van Nederland
Heb ik die net moeten missenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:03 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Die ging wel weer ietwat te ver ja...
ja inderdaad de daders zullen vast goed met dat geld omgaanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:06 schreef Acinonyx het volgende:
Ouw wijf heeft er toch niks meer aan, dus waarom huilen ? Dat geld wordt nu tenminste gebruikt voor iets nuttigs
jaah daarom, ook zo zonde als het alleen maar bij zoon traumataart ligtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja inderdaad de daders zullen vast goed met dat geld omgaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |