Dat heeft een vriendin van mij dit weekend met haar voetbalteam. Weinig aan hoor. De helft is pot...quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:44 schreef kingmob het volgende:
[..]
Heb ik nou zo'n sick mind of moet jij nog iets heel leuks meemaken
ijs+slagroom+naakte lichamen, do the math
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat heeft een vriendin van mij dit weekend met haar voetbalteam. Weinig aan hoor. De helft is pot...
Zoiets had ik ook begrepen. Maar snappen doe ik het niet. Zal wel komen door mijn gebrek aan ruimtelijk inzicht.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als een speler van de tegenpartij de laatste man van het andere team voorbij is, op het moment dat de bal gespeeld wordt. Als hij dus dichterbij de doellijn is dan de die laatste man van het andere team. Ofzo
Misschien kan het ook wel.quote:
Och jezus, jij bent er zeker ook zo een die paardrijden ook geen sport vind?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hoort bij sport dat je een vorm van inspanning doet
da's wel de overtreffende trap ja.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat heeft een vriendin van mij dit weekend met haar voetbalteam. Weinig aan hoor. De helft is pot...
is toch ook lekkerquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hij rijdt zelf.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Och jezus, jij bent er zeker ook zo een die paardrijden ook geen sport vind?
Dus jij ziet het al voor me dat ik een kroeg die een voetbalwedstrijd uitzendt binnenloop en aan een leuke kerel vraag; Goh, weet jij dat ik weet wat buitenspel is?quote:
Is best een goede openingszin eigenlijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dus jij ziet het al voor me dat ik een kroeg die een voetbalwedstrijd uitzendt binnenloop en aan een leuke kerel vraag; Goh, weet jij dat ik weet wat buitenspel is?
Als je dat doet moet je wel ffies je camera meenemen.. wil die reacties wel eens zienquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dus jij ziet het al voor me dat ik een kroeg die een voetbalwedstrijd uitzendt binnenloop en aan een leuke kerel vraag; Goh, weet jij dat ik weet wat buitenspel is?
Jij kijkt ook!quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:48 schreef Nouk84 het volgende:
I'm just a girl, standing in front of a boy, asking him to love her![]()
(Nothing Hill op tv)
Ik ga 'm onthoudenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:47 schreef kingmob het volgende:
Is best een goede openingszin eigenlijk
ha ha dat wel, met name de spring ruiters, die moeten een aardige in spanningen leverenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen een paardrijden. Het lijkt mij vrij zwaar.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:48 schreef Nouk84 het volgende:
I'm just a girl, standing in front of a boy, asking him to love her![]()
(Nothing Hill op tv)
Uitgaande van een gemiddelde kroeg, zal hij in je macht zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Probeer het zelfquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:48 schreef Carooltje79 het volgende:
Als je dat doet moet je wel ffies je camera meenemen.. wil die reacties wel eens zien![]()
quote:
Is er ook zo'n zin voor mannen?quote:
De vraag is of ik dat wil, in een gemiddelde kroeg.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:49 schreef STING het volgende:
Uitgaande van een gemiddelde kroeg, zal hij in je macht zijn.
Gelijk naar sport cafe op het leidsepleinquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |