gezellig druk bedoel jequote:
Vooral als ze aan het bellen zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:32 schreef kingmob het volgende:
[..]
Haha, is altijd leuk om mensen af te leiden op die manier
Begrijp me niet verkeerd, ik zal niet op iemand afknappen die graag voetbal kijkt, als ik maar niet gedwongen word mee te kijken. Ik ga liever voor smsen en met stip op één de laatste optie in de TTquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:31 schreef kingmob het volgende:
Nee, ook nog kotsen erbij wordt teveel van het goede
*phew*quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik zal niet op iemand afknappen die graag voetbal kijkt, als ik maar niet gedwongen word mee te kijken. Ik ga liever voor smsen en met stip op één de laatste optie in de TT
quote:
quote:
Die snap ik zelfs!quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
Die middelste hoeft van mij niet. Ik snap geen bal van dat spel.![]()
Ik snap de buitenspelregel niet. Ik ben dus niet eens een echte man.
Geen voetbal? Wijfquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
alleen het laatste de rest kan me gestolen worden
Net of dat het er leuker op maakt, blijft 3x niksquote:
jaaa zoiets en met veel ijs en slagroomquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:39 schreef STING het volgende:
[..]
gezellig druk?
dus eigenlijk een soort elftal pyamafeestje
Alleen als jij dat wilt.quote:
Leg eens uit dan.quote:
Ok, now you've done it, daar gaat m'n fantasiequote:Op donderdag 18 juni 2009 22:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa zoiets en met veel ijs en slagroom
quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ok, now you've done it, daar gaat m'n fantasie
oftewel een schuimpyamaparty. modern hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Klinkt gezelligquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Niets, maar in deze context denk ik ff aan wat andersquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]wat is er mis met slagroom en ijs???
dan nog thee en koekjes erbij en je hebt een highschuimpyamateaparty.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:41 schreef STING het volgende:
[..]
oftewel een schuimpyamaparty. modern hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |