quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:22 schreef justmattie het volgende:
Je mag officieel niet eens geld versturen via de post meende ik....
er wordt ook geen geld verstuurd maar iets met de waarde van 15 euroquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:24 schreef Stephan1237 het volgende:
Je kan het geld ook gewoon overmaken? En bel anders TNT klantenservice op
Kleine elektronica, geen papier dus. Zouden die gaten aan de zijkant serieus door sorteermachines kunnen komen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:25 schreef MonoSynth het volgende:
wat voor waardevolle inhoud was het? Papier of iets anders? In dat geval moet je het spul toch in een wat sterkere envelop doen, de kracht die er in de sorteermachines op komt te staan is behoorlijk.
Nope, het ging om producten ter waarde van 15 euro. Vond het in eerste instantie niet waar om het als (verzekerde)pakketpost te laten versturen. Had ik achteraf dus beter wel kunnen doen!quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:26 schreef Stephan1237 het volgende:
Heb je het niet verzekerd laten doorsturen??
ja het zijn vuige dieven daar, ik verstuur redelijk wat en er verdwijnen toch een boel post stukken, waar absoluut niks aangedaan wordtquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:27 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Kleine elektronica, geen papier dus. Zouden die gaten aan de zijkant serieus door sorteermachines kunnen komen?
Maar goed, verklaart overigens niet dat de 3 andere brieven gewoonweg niet aangekomen zijn!
aanklagen gaat nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:30 schreef Xandrar het volgende:
Als dit echt zo is, zou ik aanklagen niet eens zo'n heel gekke optie vinden. VOor als je je verveelt ofzo.
ik heb ooit voor een bijbaantje die apparaten schoon moeten maken en kwam regelmatig dingen zoals flesopeners e.d. tegen en verderop lag dan een envelop. Of de envelop heeft het wel gehaald maar is verder in het proces misschien weggeknikkerd omdat hij leeg was...quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:27 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Kleine elektronica, geen papier dus. Zouden die gaten aan de zijkant serieus door sorteermachines kunnen komen?
Maar goed, verklaart overigens niet dat de 3 andere brieven gewoonweg niet aangekomen zijn!
mja alleen is de concurentie wat beperkt en als die groter wordt zal er ook vast wel steelend personeel bijkomenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:35 schreef justmattie het volgende:
Wel weer een goede reden om bij de concurrent je post te gaan versturen
ja want die kun je niet opensnijden leeghalenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:44 schreef intraxz het volgende:
Ik gebruik vaak bubbeltjes plastic enveloppen als ik iets verstuur dat niet van papier is.
Dan heeft TNT de rotte appels er alweer uitgewerktquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja alleen is de concurentie wat beperkt en als die groter wordt zal er ook vast wel steelend personeel bijkomen
bij elke transporteur verdwijnen er producten, niks aan te doen
Heel verstandig. Een gewone envelop gebruiken om electronica te versturenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:44 schreef intraxz het volgende:
Ik gebruik vaak bubbeltjes plastic enveloppen als ik iets verstuur dat niet van papier is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |