Maar waarom zou ze dat doen? Ze staat helemaal niet bekend als zo'n persoon. Ze is normaal heel behulpzaam enzo.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:12 schreef Elmostyle het volgende:
Ze maakt misbruik van jeweigeren die hap
Een vriendin krijg je niet door haar huiswerk te maken, dat had je hopelijk wel al door neem ik aan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar waarom zou ze dat doen? Ze staat helemaal niet bekend als zo'n persoon. Ze is normaal heel behulpzaam enzo.
Maar zoals je las probeerde ik in eerste instantie 2 vliegen in 1 klap te slaan, vandaar dat het zo gelopen is. Nu denkt ze volgens mij dat ze mij helpt maar dat is niet echt het geval. Helaas was ze me zo dankbaar en een gemaakte afspraak opeens weigeren is ook zo..quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:13 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Een vriendin krijg je niet door haar huiswerk te maken, dat had je hopelijk wel al door neem ik aan?
Dat ga je toch echt anders aan moeten pakken, ga ipv het voor haar te maken het eens samen maken en elkaar helpen en een gesprek aanknopen ofzo
Nee, ik weet niet zeker of ze mij ook leuk vind enzo. Ik vraag het binnenkort wel een keer denk ik (zoals heel Fok! mij natuurlijk gaat aanmoedigen) maar ik zit dus meer met het huiswerk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:13 schreef Re het volgende:
je laat je dus vrijwillig misbruiken, al iets voor teruggevraagd eigenlijk?
Ze maakt gewoon misbruik van je, zeg gewoon dat je best samen wilt maken en helpen. maar niet voor haar maken. daar schiet je zelf ook nog iets mee op. want dit is natuurlijk niets, ik neem aan dat je dat zelf ook nog wel beseftquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar zoals je las probeerde ik in eerste instantie 2 vliegen in 1 klap te slaan, vandaar dat het zo gelopen is. Nu denkt ze volgens mij dat ze mij helpt maar dat is niet echt het geval. Helaas was ze me zo dankbaar en een gemaakte afspraak opeens weigeren is ook zo..
Nee zeggen. Of eisen dat ze er iets voor terug doet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:10 schreef behangplakker het volgende:
Wat moet ik doen?
wil je je nog steeds laten misbruiken als zij totaal geen interesse in je heeft?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet zeker of ze mij ook leuk vind enzo. Ik vraag het binnenkort wel een keer denk ik (zoals heel Fok! mij natuurlijk gaat aanmoedigen) maar ik zit dus meer met het huiswerk.
Samen gaat hier niet lukken. Zij heeft namelijk andere opdrachten als ik heb. Ik heb die opdrachten al af die ze nog moet, maar als ik ze zo geef dan is het plagiaat, dat merken de leraren zeker. Dus ik moet alles even veranderen enzo. Ondertussen heb ik dus ook nog eigen opdrachtenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:19 schreef MacorgaZ het volgende:
Inderdaad, als jullie het nou samen zouden maken zou je nog een kans maken, nu ben je gewoon een soort handig slaafje hulpje.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:20 schreef Neuroscience het volgende:
Gewoon zeggen: 'pijp me, of ik maak je praktische opdracht niet'. Je moet hard zijn, dat zal ze leren.
Totaal geen interesse is hier niet het geval. Voordat ik het aanbood in eerste instantie hadden we al contact enzo. Naar elkaar kijken, glimlachen, blijven kijken enzo. Beetje praten als we elkaar tegen kwamen over dingen die eigenlijk nergens op sloeg.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:21 schreef Re het volgende:
[..]
wil je je nog steeds laten misbruiken als zij totaal geen interesse in je heeft?
volgende keer gewoon zeggen, ik wil je wel weer helpen als jij me mee uitneemt... en daarna zie je vanzelf wel of er wat gebeurd of nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Totaal geen interesse is hier niet het geval. Voordat ik het aanbood in eerste instantie hadden we al contact enzo. Naar elkaar kijken, glimlachen, blijven kijken enzo. Beetje praten als we elkaar tegen kwamen over dingen die eigenlijk nergens op sloeg.
Neuken is een praktische opdrachtquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:20 schreef Neuroscience het volgende:
Gewoon zeggen: 'pijp me, of ik maak je praktische opdracht niet'. Je moet hard zijn, dat zal ze leren.
quote:
Voor sommige mensen is neuken praktisch wel een opdracht ja.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:26 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Neuken is een praktische opdracht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |