Ja manquote:
Droom lekker verder!quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:36 schreef Hukkie het volgende:
Voetbal is voor echte mannen,
Kijk, daar ging het foutquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:36 schreef Hukkie het volgende:
Dus ik dacht WTF! Voetbal is voor echte mannen,
Wat is er nou leuk aan achter een bal aanrennen en als je dat ding eindelijk te pakken weer zo snel mogelijk wegschoopen. Vrij zinloos lijkt mij.quote:Dus ik dacht WTF! Voetbal is voor echte mannen, wat nou erectie stoornis?
Ja, want dan is 90% van de kijkers je (potentiële) doelgroep.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:36 schreef Hukkie het volgende:
Klacht 2: Moet dat nou in de rust van een voetbalwedstrijd![]()
Voetbal maakt je impotent, dus idd, zeer doelgroep gericht.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Ja, want dan is 90% van de kijkers je (potentiële) doelgroep.
Je bedoelt dat er mensen zijn zonder erectiestoornis, die toch vrijwillig voetbal kijken? Ik bedoel, zolang je hem omhoog kunt krijgen heb je altijd IETS dat je beter kan doen in je vrije tijd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:36 schreef Hukkie het volgende:
Voetbal is voor echte mannen, wat nou erectie stoornis?
ik zie toch dikwijls totaal verkeerd in geprogrammeerde reclames, naast het best uitzend tijdstip is de prijs van het slot nog belangrijkerquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:48 schreef NJ het volgende:
[..]
dan heb je wel rommel gehad en boevendien zwaar kut dat je afval stoffen niet kwijt kan, extra gratis tip probeer te scheiten dan lukt het welquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:04 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb wel eens gehad zo'n 3 jaar geleden toen ik teveel xtc had gehad ik niet kon pissen de hele dag![]()
kk sukkelquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:46 schreef tralalawoei het volgende:
[..]
Wat is er nou leuk aan achter een bal aanrennen en als je dat ding eindelijk te pakken weer zo snel mogelijk wegschoopen. Vrij zinloos lijkt mij.
Bingo! De 50+ groep heb je in grote getale te pakken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:48 schreef NJ het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |