Wat dacht je van 'niet' ...quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:15 schreef Reconhell het volgende:
Ik ben net klaar met het afronden van mijn opleiding, ik ben niet werkzoekend nog. Nu vraag ik mij af wanneer heb je reacht op een uitkering?
Hele dag gamen, heerlijk!quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Waarom ben je niet werkzoekend? Je zit liever op de bank op mijn kosten ofzo?
En tot december moet ik jouw besluitloosheid maar betalen? Luie zak hooi die je d'r bent.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:23 schreef Reconhell het volgende:
Hmm moet ik dan naar de gemeente gewoon gaan en vragen om bijstandsuitkering?
Ik werk nog niet omdat ik zit te bekijken wat ik wil gaan doen, studeren/werken , opleiding in bedrijf enzovoort.
Ik wil me rond december inschrijven voor werk waarschijnlijk.
Als je weet dat je een half jaar nodig hebt om na te denken, ben je te laat begonnen met nadenkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:23 schreef Reconhell het volgende:
http://www.rechtopbijstand.nl/inhoud/index/pid/510 Hieronder val ik denk.
Ik werk nog niet omdat ik zit te bekijken wat ik wil gaan doen, studeren/werken , opleiding in bedrijf enzovoort.
Ga dat denken lekker ergens aan een lopende band doen ofzo.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:23 schreef Reconhell het volgende:
Kan je tot die tijd mooi gaan werken. Tip: ga schoffelen bij de gemeente. Lekker buiten, en je kan goed nadenken tijdens werktijd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:23 schreef Reconhell het volgende:
...
Oh het feit dat je een luie hond bent mag niemand tegen je zeggen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:37 schreef Reconhell het volgende:
en please refrain opmerkingen van dit en dat wat je vind en wat ik zou moeten doen, ik vraag alleen theoretisch of ik recht heb op een uitkering, laten we dat centraal houden. Dank je.
http://www.rechtopbijstand.nl/inhoud/index/pid/90 daaronder val je ook.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:23 schreef Reconhell het volgende:
http://www.rechtopbijstand.nl/inhoud/index/pid/510 Hieronder val ik denk.
Dat dus. Ik kan ook wel even makkelijk doen en zeggen dat ik over een jaar of 20 wel ga bepalen wat ik ga doen, en mijn medemens mijn poen laten betalen. Zou fijn zijn als iedereen dat deed, wie betaalt alles dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
En tot december moet ik jouw besluitloosheid maar betalen? Luie zak hooi die je d'r bent.
het feit dat jij niet alle factoren in mijn leven weet, er zijn andere problemen, hoef je niet te weten, gaat het topic niet over. zomaar mensen luie hond noemen erkent zich niet veel intelligentie.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Oh het feit dat je een luie hond bent mag niemand tegen je zeggen?
Waarvoor je uiteraard wel aan een aantal eisen zal moeten voldoen. Je mag bijvoorbeeld niet boven een bepaald inkomen uitkomen en je mag niet teveel geld op je bankrekening hebben staan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:16 schreef Ladylike het volgende:
ja, je moet werk zoeken maar hebt in princiepe vanaf je afstuderen recht op minimaal een bijstandsuitkering dacht ik
Ga dan maar naar de gemeente en leg die bijzondere omstandigheden uit. Dan gaat een ambtenaar beoordelen of je ontheffing krijgt van de verplichting werk of opleiding te zoeken/accepteren.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:41 schreef Reconhell het volgende:
het feit dat jij niet alle factoren in mijn leven weet, er zijn andere problemen, hoef je niet te weten, gaat het topic niet over. zomaar mensen luie hond noemen erkent zich niet veel intelligentie.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:39 schreef tuxepux het volgende:
[..]
http://www.rechtopbijstand.nl/inhoud/index/pid/90 daaronder val je ook.
Ga werken!
Nee, logisch. En terecht.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:44 schreef Reconhell het volgende:
[..]
hmm oke, dat spreekt dat andere een beetje tegen, geen uitkering dus tenzij je werkzoekende bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |