Dan mag je wel opschieten!quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:20 schreef djayzz het volgende:
* djayzz gaat voor de verandering eens voor half 11 naar bed!
jaa dat snap ik maar hij laat het niet, als ik niks laat horen staat ie zelfde avond nog op de stoep.... of hij is op school bij de kleine want dan weet ie dat ik toch niks zeg... en die kleine is gek van hem dus dan heb ik em weer de hele dag in huis... ik kan hem niet loslaten maar hij mij nog moeilijker..quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:19 schreef STING het volgende:
[..]
Dan moet je met hem concreet afspreken dat je even geen contact meer wil.
Ik zie het al voor me, "wacht schat, we hebben 5 min blessuretijd, zullen we gaan tijdrukken tijdrekken?"quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hahah in 5 minuten kun je een heleboel doen hoor
Te vaak, troep van zulke gasten moeten opknappen, vind je een dapper vrouw dat je daar werktquote:
genoeg tijnquote:
hahahaquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:21 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, "wacht schat, we hebben 5 min blessuretijd, zullen we gaan tijdrukken tijdrekken?"
Voor uit ga je tanden poetsenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:20 schreef djayzz het volgende:
valt wel mee, die inhuurlui zijn prutsers, onze eigen mannen zijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Te vaak, troep van zulke gasten moeten opknappen, vind je een dapper vrouw dat je daar werkt
Ik? Nee ik heb geen idee.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
genoeg tijnken je zelf ook wel verzinnen he
quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Voor uit ga je tanden poetsen
nou slaap lekker dan Djayquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:20 schreef djayzz het volgende:
Slaap lekker, ene luister na Carooltjequote:
jaaa idd luister naar mijquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Slaap lekker, ene luister na Carooltje
Griekenlandquote:
Weltrustenquote:
vast niet over vakantiequote:Op donderdag 18 juni 2009 22:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Griekenland*waar heb je het over
dat maakt het wat ingewikkeld.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa dat snap ik maar hij laat het niet, als ik niks laat horen staat ie zelfde avond nog op de stoep.... of hij is op school bij de kleine want dan weet ie dat ik toch niks zeg... en die kleine is gek van hem dus dan heb ik em weer de hele dag in huis... ik kan hem niet loslaten maar hij mij nog moeilijker..
en op dat moment kreeg ik 2 sms-jes:Pquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou slaap lekker dan Djay![]()
en niet gaan smsen enzo nog he, en pm's beantwoorden.. gwn lekker gelijk naar bed
Voetbal!quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Griekenland*waar heb je het over
quote:
Tuurlijk je bent toch heel eigenwijsquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa idd luister naar mij![]()
want ik weet het immers altijd zo goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |