K heb trouwens weer warm waterquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:Slopers, heb het al druk genoeg
Slaap lekkerquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:09 schreef STING het volgende:
Jahoor, scheer alle singles maar over één kam.
quote:
quote:
ohw echtquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
volgens mij val je in herhaling, zij je vanmiddag ook
Slaap zacht,quote:
Anders waren zijn wij toch ook niet singlequote:Op donderdag 18 juni 2009 21:09 schreef STING het volgende:
Jahoor, scheer alle singles maar over één kam.
Dat krijg je als je ouder wordtquote:
quote:
Eeeej ik ben echt niet oud!!!quote:
Allles eerder dan 1980 is oud !!quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
Eeeej ik ben echt niet oud!!!
das niet lief van jouquote:
quote:
Ik word ook oud.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
Eeeej ik ben echt niet oud!!!
Ik ben nog helemaal geen 30quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:17 schreef STING het volgende:
[..]
Ahw, nou over een jaartje kan ik met je meeleven hoor, als dertiger
oh mag je brommer rijdenquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik word ook oud.Ik ben al bijna 16.
Waarom niet 25 een veel leuker getalquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
blijf de rest van me leven 29
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
oh mag je brommer rijden
Terug in de tijdquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet 25 een veel leuker getal
Hahaha succes!quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:20 schreef halfbearad het volgende:
Nou ik ga maar weer eens een hengel uitwerpen met mezelf als aas.
Eens zien wat ik wat kan vangen naast wind.
Ik weet dat je niet naar de leeftijd vraagt van een vrouw. Maar hoe jong ben jij dan?quote:
En bier drinken, roken en seksquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
oh mag je brommer rijden
succesquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:20 schreef halfbearad het volgende:
Vrouwen vangen met een hengel?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:20 schreef halfbearad het volgende:
ja hallooo Tijn verpest het nou nie voor me.. ben gwn nog geen 30quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet naar de leeftijd vraagt van een vrouw. Maar hoe jong ben jij dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Goed planquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Terug in de tijdstop de tijd
Zoenen isquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:22 schreef STING het volgende:
[..]
Dat ging makkelijk.
Dat komt natuurlijlk omdat mijnnog een beetje chocoladeijs smaak heeft
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:21 schreef STING het volgende:
[..]
Vrouwen vangen met een hengel?
Onderzoekers hebben aangetoont dat vrouwen wel degelijk pijn kunnen voelen hoor.
Bastard.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja hallooo Tijn verpest het nou nie voor me.. ben gwn nog geen 30Oke dus je bent nog jongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Moet het nog uitwerken, ben er nog mee bezigquote:
Ahw, jong en willingonschuldigquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Hahaha
[..]
Oke dus je bent nog jong
Dat dusquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Hahaha
[..]
Oke dus je bent nog jong
Heb je hulp nodig?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Moet het nog uitwerken, ben er nog mee bezig
Jij onschuldig?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |