ik zie altijd belgen als ik op vakantie ben!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zie je op vakantie nooit Belgen vraag ik me af ( op Limburgers na) ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Geloof je nog in de Sint? Oopsquote:
Dat is nogal obvious, maar die flikker scheert z'n poten welquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geloof je nog in de Sint? Oops
Man das fake, kan niet anders. Als ie foebalt zijn ze niet zo bruin.
ja hij is af fabriek gradient gespotenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:32 schreef D-Flying het volgende:
Boeie!! Ik dacht dat dat Ronaldo's kleurtje was.
Die Italianen zijn net zo ergquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:30 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat is nogal obvious, maar die flikker scheert z'n poten wel
Italianen zijn italianen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die Italianen zijn net zo erg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ooh tis goed dat je dat even vermeld ik was namelijk even de veronderstelling dat het italianen pakistanen warenquote:
Pakistanen hebben spleetogen of aziatische trekjes.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh tis goed dat je dat even vermeld ik was namelijk even de veronderstelling dat het italianen pakistanen waren
Bij haar is haar kleurtje nog het minst shockingquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |