Idd TS, ik wil je niet opnaaien, maar ik zou het doen hoor !quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:27 schreef Dartanion het volgende:
Je kan nu dus gewoon terug naar de AH gaan met je bonnetje en je bonus kaart en dan die 12 cent gaan claimen
Volgens de site nietquote:
anders van je bonuskaartquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
Pics van bitch?
Ze moeten consequent zijn, niet de ene keer wel vragen en de keer d'rna nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:30 schreef JJH het volgende:
TS faalt zelf keihard maar geeft AH de schuld.
quote:
Ik vergat het flikker en kwam er onderweg naar huis pas achter. Tuurlijk pak ik anders de korting gewoonquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:34 schreef De_Melkboer het volgende:
TS kan niet praten, is niet assertief, en geeft daar een ander de schuld van
Waarom zou je ook ergens verantwoording voor nemenquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze moeten consequent zijn, niet de ene keer wel vragen en de keer d'rna niet.
Liefste had ik natuurlijk met een rocket launcher en plasma grenades die korting opgeëist.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:36 schreef Dartanion het volgende:
Beetje lafjes van een stoere ruffrider
Dat bedoel ik.quote:
Zij wordt er godver voor betaald. Dus ze moet gewoon haar werk goed doen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:37 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Waarom zou je ook ergens verantwoording voor nemen
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:38 schreef PeZu het volgende:
wat dan waren de kip en watermeloen in de bonus?
watquote:
MASDquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:46 schreef MASD het volgende:
Je had terug in de winkel moeten lopen. Frisdranken jeweets.
Dat 'ie zo in de rolband draait aan 't eindquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:03 schreef BabeWatcher het volgende:
Je moet je kaart ook gewoon op de band leggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |