Je kan haar ook al het werk laten doen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
![]()
heb er de kracht niet voor
quote:
dat is toch alleen voor vrouwenquote:
Fijn Tijn kom je nu meequote:Op donderdag 18 juni 2009 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan haar ook al het werk laten doen.
Maar seks geneest toch die hoofdpijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dat is toch alleen voor vrouwen
Waar wacht je nog op dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Fijn Tijn kom je nu mee
Bij vrouwen niet hoor Tijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar seks geneest toch die hoofdpijn
Dat argument gebruik ik ook altijd, maar tevergeefsquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar seks geneest toch die hoofdpijn
Kom ff ze zit wel een pokke eind weg, red ik nooit om op tijd terug te zijnquote:
Die komen niet vanzelf hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:51 schreef Carooltje79 het volgende:
En zo gaat het weer over neuken... en nog steeds geen vent in me bedje
Ooooow, snap ik nu ineens wat ik al die tijd fout heb gedaanquote:
Net of ik daar wel de kracht voor hebquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:51 schreef Carooltje79 het volgende:
Weer een vrouwelijk persoon die pretendeert mij te kennen. Hoe heerlijk naief!quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Weer een mannelijk persoon die pretendeert te weten wat vrouwen denken. Hoe heerlijk naief!![]()
Kleine doerak die je bent!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:53 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ooooow, snap ik nu ineens wat ik al die tijd fout heb gedaan
nee dat snap ik ook wel Q... ik gooi een hengeltje uitquote:
Dan laat je de vrouw eens het werk doen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Net of ik daar wel de kracht voor heb
Ohquote:
Dan nodig jij haar toch bij jou uit.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kom ff ze zit wel een pokke eind weg, red ik nooit om op tijd terug te zijn
Dan rijdt jij toch even naar Thrust toe.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:51 schreef Carooltje79 het volgende:
Zonder ijs en chocolade zekers nietquote:
Het is maar wat je onder vanzelf verstaatquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zonder ijs en chocolade zekers niet
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:55 schreef STING het volgende:
[..]
Dan laat je de vrouw eens het werk doen.
Dan rijdt jij toch even naar Thrust toe.quote:[b]Op donderdag 18 juni 2009 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
Zit er aas aan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee dat snap ik ook wel Q... ik gooi een hengeltje uit
Checkt neequote:
Eeeej ben jij er ook weer Sedanquote:
neuh die heeft er de kracht niet voor zegt iequote:Op donderdag 18 juni 2009 20:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan rijdt jij toch even naar Thrust toe.![]()
Opgelost slotje
neuh die heeft er de kracht niet voor zegt iequote:Op donderdag 18 juni 2009 20:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan rijdt jij toch even naar Thrust toe.![]()
Opgelost slotje
Hij hoeft ook niks te doen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
neuh die heeft er de kracht niet voor zegt ie
huh, schrikt wakker , goh wat voel ik me sterk in eensquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
neuh die heeft er de kracht niet voor zegt ie
Ik hang erzelf aan dus zou zeggen aas genoeg hequote:
Hahahaquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
huh, schrikt wakker , goh wat voel ik me sterk in eens
*kriebelt*quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeeej ben jij er ook weer Sedan
kom es ff kriebelen dan jij![]()
jaaa daag zo werkt het niet hoor Tijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hij hoeft ook niks te doen.Jij doet al het werk
Dat is de mannelijke versie van hard-to-get.quote:
Komt door al die natuurfilmsquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
*kriebelt*
Zo goed?
Druk bezig, harde schijf begint het te begeven
oei oei dat moeten we niet hebbenquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
*kriebelt*
Zo goed?
Druk bezig, harde schijf begint het te begeven
Ik heb hoofdpijn, sorry
Dat is de mannelijke versie van hard-to-get.quote:
Valt wel mee, zo hard loop ik op het moment nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat is de mannelijke versie van hard-to-get.
Valt wel mee, zo hard loop ik op het moment nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat is de mannelijke versie van hard-to-get.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:03 schreef STING het volgende:
[..]
Valt wel mee, zo hard loop ik op het moment niet
Hij doet het alweer hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |