Staat ook nergens dat ik niet trots ben.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Mag je best wat trotser op zijn, is een top provincie
Misschien ook maar eens ijs kopenquote:
Aggut... alleen maar lezen wat je wil lezen hè... eigenlijk vrij wanhopig zelfs.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:11 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat vind ik lief van je! Ik wacht op je PM
aw ik wel hoor meisquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als Zeeuw tel je niet mee, dat is maar weer duidelijk.Ik kom ik hier toch nog maar sinds november, wie kan het nu schelen dat ik uit ZEELAND kom.
Voor een zeeuw ben je helemaal niet stugquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:14 schreef vencodark het volgende:
Als Zeeuw tel je niet mee, dat is maar weer duidelijk.Ik kom ik hier toch nog maar sinds november, wie kan het nu schelen dat ik uit ZEELAND kom.
Dat weet ik wel, maar ik heb een beetje problemen met dat ik mezelf nogal gauw lastig vindquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:14 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je vindt het lullig dat je ziek bentAlsof je daar een keus in hebt. Ado kan ook lief en bezorgd zijn
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze liggen op de laatste plaats waar je zoektquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:15 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dat ken ik, ben sinds dinsdag al aan het bedenken waar ik 5 dingen heb gelaten, weet er nu nog 3 van, die andere 2 ben ik ook alweer vergeten.
Naar een vriendin geweest die ik al veeeeeel te lang niet gezien had. En gisteren lekker naar het Roozendaalse veld. Heerlijk weer!quote:
Dat wordt een retourtje Mount Everest.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze liggen op de laatste plaats waar je zoekt
Dat zou dan ergens buiten mn huis en buiten mn auto moeten zijn, want hier heb ik echt alles al gehad.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
Ze liggen op de laatste plaats waar je zoekt
Wat een ellendequote:Op donderdag 18 juni 2009 20:17 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Naar een vriendin geweest die ik al veeeeeel te lang niet gezien had. En gisteren lekker naar het Roozendaalse veld. Heerlijk weer!
Nee, ik typ gewoon wat jij denktquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Aggut... alleen maar lezen wat je wil lezen hè... eigenlijk vrij wanhopig zelfs.
Chicks don't dig desperate men.
Is die rolstoeltoegankelijk?quote:
Daarnet had je nog een aardige post over/tegen hem.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Aggut... alleen maar lezen wat je wil lezen hè... eigenlijk vrij wanhopig zelfs.
Chicks don't dig desperate men.
Ik hoop dat ie dat voor je blijftquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat weet ik wel, maar ik heb een beetje problemen met dat ik mezelf nogal gauw lastig vind
Hij heeft geduld en is zorgzaam en lief voor me
Ken echt niemand zoals hji![]()
Gedraag jij je nou eensquote:
Klinkt erg he?quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar ik heb een beetje problemen met dat ik mezelf nogal gauw lastig vind
Hij heeft geduld en is zorgzaam en lief voor me
Ken echt niemand zoals hji![]()
Hoe kan je nu iets zoeken als niet eens weet wat je zoekt?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:18 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dat zou dan ergens buiten mn huis en buiten mn auto moeten zijn, want hier heb ik echt alles al gehad.
vrouwen zijn zo veranderlijk als het weerquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarnet had je nog een aardige post over/tegen hem.
quote:
SHITquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
, weer een plek, die je kan uitsluiten
Tuurlijk waar een wil is een weg.quote:
Stomme vraag, maar Rozendaalse veld ligt in Rozendaal? Bij de Bedriegertjes enzo?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:17 schreef Jannuk het volgende:
Naar een vriendin geweest die ik al veeeeeel te lang niet gezien had. En gisteren lekker naar het Roozendaalse veld. Heerlijk weer!
Is alleen maar koud daarquote:
En waar meer willen een file.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk waar een wil is een weg.
Ik heb redenen om aan te nemen dat dat zo isquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie dat voor je blijft
Ik heb in ieder geval drie dingen onthouden, die staan nu ook op mn "vermist" lijstjequote:Op donderdag 18 juni 2009 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
Hoe kan je nu iets zoeken als niet eens weet wat je zoekt?
quote:
Yeps, je moet door Rozendaal heen. Ehhh ik weet niet waar de bedriegertjes zijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:20 schreef heksehiel het volgende:
Stomme vraag, maar Rozendaalse veld ligt in Rozendaal? Bij de Bedriegertjes enzo?
Omschrijf de voorwerpen eens. Misschien kunnen wij helpen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:21 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval drie dingen onthouden, die staan nu ook op mn "vermist" lijstje
Waar mijn wil is heb ik een hoop reservebanden nodigquote:
Aan het begin van Rozendaal, bij een kasteeltje en een enorme vijver volgens mij. Maar ik ken het daar ook niet zo goed, weet alleen dat het super mooi is daar.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:22 schreef Jannuk het volgende:
Yeps, je moet door Rozendaal heen. Ehhh ik weet niet waar de bedriegertjes zijn
Mn rechter polsspalkquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
Omschrijf de voorwerpen eens. Misschien kunnen wij helpen.
Je.....telefoon?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:24 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Mn rechter polsspalk
Mn headset van mn telefoon
Mn oplader van mn telefoon
Die andere 2 weet ik niet meer
Je moet tussen dat kasteel en een park door rijden, dan rijdt je het bos in, op een gegeven moment kan je dan links een bosweggetje in en aan het einde is het Rozendaalse veldquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:24 schreef heksehiel het volgende:
Aan het begin van Rozendaal, bij een kasteeltje en een enorme vijver volgens mij. Maar ik ken het daar ook niet zo goed, weet alleen dat het super mooi is daar.
Lijkt me een uitdaging om de Mount Everest te beklimmen met een rolstoel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:23 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Waar mijn wil is heb ik een hoop reservebanden nodig
quote:
Ach zonder benen beklimmen ze hem ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
Lijkt me een uitdaging om de Mount Everest te beklimmen met een rolstoel.
Misschien een idee, om dingen een vaste plek te gevenquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:24 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Mn rechter polsspalk
Mn headset van mn telefoon
Mn oplader van mn telefoon
Die andere 2 weet ik niet meer
Ga je een rondje rennenquote:
Helaas! Ik zit al twee dagen ziek thuis. Toch minder!quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hola! Nog nieuwe mensen leren kennen?
Ja hallo... ben al blij dat mn fietssleutels tegenwoordig op 1 en dezelfde plek liggenquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Misschien een idee, om dingen een vaste plek te geven
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het oud papier wordt morgen opgehaald, kan ik dat nu al buiten zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |