Weer een mannelijk persoon die pretendeert te weten wat vrouwen denken. Hoe heerlijk naief!quote:
Geldt dat ook voor morgen voor 10-en??quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Zal er weel een voor je apart legen,oh en als je voor 10uur besteld krijg je er een gratis headsetje bij
das ook gemeen... je wist al dat het me nie zou lukkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:41 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Oh, wat jammer.
Heb al zoveel tijd in dat spel gestopt en elke keer wil Madagaskar niet dood![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wat wil je dan hebben in ruil voor die bak ijs
wat volgende week?!?!?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Volgende week, maar even naar ben & jerry kijken of ik een palletje ijs kan regelen
Is goed, met een zoetje graagquote:
nee dank je meis, drink alleen koffie op me werkquote:
KOm hier met die doos danquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:43 schreef STING het volgende:
[..]
Hmm.. Ik bedenk me hierdoor dat ik nog een doos chocolade ijs in de vriezer heb liggen
Gooi me schema om, ga morgen naar Lelystadquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Gooi me schema om, ga morgen naar Lelystad
Het kan wel, maar het is lastig. En daar had ik die bak ijs wel voor over hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
das ook gemeen... je wist al dat het me nie zou lukken![]()
das niet lief
Afhalen? Of wordt het bezorgt?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zal er wel een voor je apart legen,oh en als je voor 10uur besteld krijg je er een gratis headsetje bij
ja ik krijg allemaal foutmeldingen dus het spel begint nie eensquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:44 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Het kan wel, maar het is lastig. En daar had ik die bak ijs wel voor over hoor.
Batavia stad, zit Toppancaces, met een ben & jerry ijshandelquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]wat gaan we daar doen dan??????
Piennnnquote:
Ik zie al genoeg koffie op mijn werk.quote:
hahaha echt hequote:Op donderdag 18 juni 2009 20:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Batavia stad, zit Toppancaces, met een ben & jerry ijshandel, wat heb ik toch een top baan
Jammer dat je zo ver weg zit op dit momentquote:
Hoofdpijn heet datquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
![]()
heb er de kracht niet voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |