zoiets stond in mijn tentamen economie vandaagquote:Qa=P-5.......................1p is een dubbeltje
A. hoeveel euro is Qa bij 10p
Of 4 keer een kwart, want twee keer de helft is een kwart maar als ......quote:
En dan blijken er altijd mensen te zijn die nog te dom zijn voor VMBOquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:17 schreef donzine het volgende:
Ik dacht, het is of 10 cent, of 20 cent. Aangezien in het woord dubbeltje dubbel zit, koos ik maar voor 20
Klinkt logisch beredeneerd als je het niet weet, maar als je er over gaat klagen, kan je beter zeggen dat dubbeltje van toepassing was op 10 guldencent en vandaar niet van toepassing is op eurocenten en daarom deze vraag niet geldig is. Klagen bij docentenquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:17 schreef donzine het volgende:
Ik dacht, het is of 10 cent, of 20 cent. Aangezien in het woord dubbeltje dubbel zit, koos ik maar voor 20
Hmm, je hebt de gulden dus niet bewust mee gemaakt? 20 cent stukquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:17 schreef donzine het volgende:
dub·bel·tje het; o -s muntje van 10 (euro)centquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:25 schreef Appletree het volgende:
[..]
Klinkt logisch beredeneerd als je het niet weet, maar als je er over gaat klagen, kan je beter zeggen dat dubbeltje van toepassing was op 10 guldencent en vandaar niet van toepassing is op eurocenten en daarom deze vraag niet geldig is. Klagen bij docenten
Zeg, ik probeer die jongen te reddenquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:26 schreef TNA het volgende:
[..]
dub·bel·tje het; o -s muntje van 10 (euro)cent
Ook gezakt voor je VMBO.
4 havo, met een 9 voor economiequote:Op donderdag 18 juni 2009 19:24 schreef TNA het volgende:
[..]
En dan blijken er altijd mensen te zijn die nog te dom zijn voor VMBO
Nu niet meer dus. O, wacht op 4 havo een 9 hebben voor economie lukt mijn opa zelfs nog met zijn Dyscalculie.quote:
Ja maar dat is te sahakelijk. Ze willen het de kinderen spelendergewijs laten leren.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dat voor pauper vraagstelling met "een dubbeltje?", noem het gewoon 10 cent stel zwakzinnigen.
Uhh, hoeveel euro is Qa kan toch helemaal niet aangezien Q de hoeveelheid isquote:A. hoeveel euro is Qa bij 10p
"zoiets stond in mijn tentamen economie vandaag"quote:Op donderdag 3 september 2009 12:03 schreef CG het volgende:
[..]
Uhh, hoeveel euro is Qa kan toch helemaal niet aangezien Q de hoeveelheid is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |