daar heeft justitie niks mee te makenquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:48 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Er is nog een klb topic ineens weg. Over een man die zijn Amerikaanse buurvrouw weg pestte?? Was ' m aan het lezen en ineens had ik geen rechten meer om de pagina te bekijken, wtf?
Klopt. De FBI vroeg of de topic weg kon!! Vreemde dingen gebeuren er hier, zonet verdwenen er ook opeens weer 6 topicsquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:48 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Er is nog een klb topic ineens weg. Over een man die zijn Amerikaanse buurvrouw weg pestte?? Was ' m aan het lezen en ineens had ik geen rechten meer om de pagina te bekijken, wtf?
er wordt naar gekeken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:49 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Waarom is hij dan weg als ik vragen mag?
ik heb dat verhaal al in geuren en kleuren voorbij zien komen op tv en in een krantquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Klopt. De FBI vroeg of de topic weg kon!! Vreemde dingen gebeuren er hier, zonet verdwenen er ook opeens weer 6 topics
spam en google hits, maar het wordt bekeken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:49 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Waarom is hij dan weg als ik vragen mag?
quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
spam en google hits, maar het wordt bekeken.
>>> TRUquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Klopt. De FBI vroeg of de topic weg kon!! Vreemde dingen gebeuren er hier, zonet verdwenen er ook opeens weer 6 topics
Dat bedoel ik, de AIVD is sterk aanwezig in dit topic. Ik zag net 2 reacties voor mijn ogen verdwijnenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:04 schreef TimKuik het volgende:
Ik had net nog een reactie in dit topic. Nu is ie weg..
Die is zometeen dus ook weg op verzoek van Vrouwe J.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:08 schreef TimKuik het volgende:
ik vond dit op internet
http://fok.tharde.com/Player_topic/BreezertopicOP.txt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |