Idd, dat bericht is echt geniaalquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:37 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest hardop lachen om al die referenties naar memes
Iedereen weet dat een film een film is en dus fictie. Maar mensen buiten FOK! weten niet hoe het er hier aan toe gaat. Ik kan mij heel goed voorstellen dat zij er heel raar tegenaan kijken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:58 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Zo kun je Jean Claude van Damme films ook wel gaan verbieden, omdat het mensen zou inspireren hoe je andere mensen kunt vermoorden.
Oh, wacht, waarom klonk dat ineens belachelijk? Omdat het dat ook is.
Niet dus. Zo kun je elk boek ook wel gaan verbieden 'omdat mensen niet weten of het echt is of niet'. Een scheikundeboek is verder hartstikke echt, ook maar verbieden omdat het het een en ander uitlegt?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:47 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Iedereen weet dat een film een film is en dus fictie. Maar mensen buiten FOK! weten niet hoe het er hier aan toe gaat. Ik kan mij heel goed voorstellen dat zij er heel raar tegenaan kijken.
Ja, luister eens, je moet mij er niet op aanvallen. Ik ben het met je eens hoor. Maar je moet begrijpen dat er mensen zijn die het niet begrijpen. Het internet is een zeer nieuw medium en het is een wereld op zich. Wie het begrijpt begrijpt ook dat je 90% van wat er op internet staat als onzin, onbetrouwbaar, niet serieus te nemen moet beschouwen, maar dat begrijpt niet iedereen, begrijp je?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:51 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Niet dus. Zo kun je elk boek ook wel gaan verbieden 'omdat mensen niet weten of het echt is of niet'. Een scheikundeboek is verder hartstikke echt, ook maar verbieden omdat het het een en ander uitlegt?
Ik begrijp dat er mensen zijn die dat niet begrijpen. Ik heb echter geen zin om ook maar enige vrijheid in te leveren omdat er een stel tokkies zijn die het verschil tussen feit en fictie met geen mogelijkheid weten te onderscheiden. Voor dat soort tokkies:quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:58 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ja, luister eens, je moet mij er niet op aanvallen. Ik ben het met je eens hoor. Maar je moet begrijpen dat er mensen zijn die het niet begrijpen. Het internet is een zeer nieuw medium en het is een wereld op zich. Wie het begrijpt begrijpt ook dat je 90% van wat er op internet staat als onzin, onbetrouwbaar, niet serieus te nemen moet beschouwen, maar dat begrijpt niet iedereen, begrijp je?
Maar wat natuurlijk niet over het hoofd moet worden gezien is het feit dat er in zo'n topic foto's worden gebruikt van willekeurige meisjes. Dat vind ik wel discutabel. Het zal je dochter maar zijn bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:00 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik begrijp dat er mensen zijn die dat niet begrijpen. Ik heb echter geen zin om ook maar enige vrijheid in te leveren omdat er een stel tokkies zijn die het verschil tussen feit en fictie met geen mogelijkheid weten te onderscheiden. Voor dat soort tokkies:
Terecht, lijkt me een kwestie van portretrecht en reden om de foto's te verwijderen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:05 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Maar wat natuurlijk niet over het hoofd moet worden gezien is het feit dat er in zo'n topic foto's worden gebruikt van willekeurige meisjes. Dat vind ik wel discutabel. Het zal je dochter maar zijn bijvoorbeeld.
je hebt verdomme nog gelijk ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:56 schreef Afwazig het volgende:
Ik vroeg me dus af waarom mijn topics opeens pleite waren over breezersneuken. Dus ik eerst naar de ONZ mods. Die wisten het niet, toen naar de FA's, wisten het ook niet. Dus ik het aan Danny vragen, die weet te melden dat het op verzoek van justitie was.
Klacht: Vrouwe Justitia heeft geen humor
Meevaller: Geen aanklacht tegen me ingediend
Dan moeten deze willekeurige meisjes ook leren dat het internet openbaar is en iedereen alles kan vinden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:05 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Maar wat natuurlijk niet over het hoofd moet worden gezien is het feit dat er in zo'n topic foto's worden gebruikt van willekeurige meisjes. Dat vind ik wel discutabel. Het zal je dochter maar zijn bijvoorbeeld.
dan zie je toch wel zelf dat haar gedrag niet helemaal spoortquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:05 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat zullen ze nooit leren. Dat is de naïviteit die onlosmakelijk verbonden is met de leeftijd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:07 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan moeten deze willekeurige meisjes ook leren dat het internet openbaar is en iedereen alles kan vinden.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:56 schreef TNA het volgende:
[..]
Map #5823 - Dossier befkoning de hosselaar
om alles na te pluizen moet je zeker een mannetje of 20 in dienst hebben die heel de tijd active topics zit te f5enquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel één van de grootste fora en verreweg het grootste Nederlandse forum. Ik zie ze er best voor aan.
Al zal dit waarschijnlijk een snitch zijn geweest omdat het topic al relatief oud is
ze kunnen zich waarschijnlijk wel limiteren tot klb en onzquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
om alles na te pluizen moet je zeker een mannetje of 20 in dienst hebben die heel de tijd active topics zit te f5en
er is een speciaal team dat iets met digi dectives heet en dus inet afspeurt naar dit soort dingenquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
om alles na te pluizen moet je zeker een mannetje of 20 in dienst hebben die heel de tijd active topics zit te f5en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je sluit eerst wel het topic maar je het nu pas doorgelezenquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:20 schreef de_boswachter het volgende:
Zo topic doorgelezen.....
Hij deed toch niks verkeerds, WTF....
Gewoon een tutorial van iets wat algemeen op internet voorkomt.... echt hoe sneu....
Moet zich toch bij de
aivd iemand de ballen uit de broek gelachen hebben
Je hebt het topic pas na anderhalf uur doorgelezen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:20 schreef de_boswachter het volgende:
Zo topic doorgelezen.....
Gewoon een tutorial van iets wat algemeen op internet voorkomt.... echt hoe sneu....
Moet zich toch bij de
aivd iemand de ballen uit de broek gelachen hebben
Hij deed niets verkeerd inderdaad, maar een tutorial is een tutorial en kan dus mogelijk aanleiding zijn tot bepaald gedrag en ik denk dat het daar om ging.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:20 schreef de_boswachter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |