Stam er heel ver van af geloof ik.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:55 schreef Penisbaard het volgende:
De campingBen je een zigeuner ofzo?
Ooit over Piet Palusma gestruikeldquote:
Ik zag vorig jaar op een camping allemaal paupers met een tv in hun tent/caravan. Ze keken toevallig ook allemaal SBSquote:
Dit er ook bij zeggen omdat je bang bent dat je anders voor tokkie wordt gezienquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:54 schreef Rubber_Johnny het volgende:
.
Ik reis graag rond om de wereld te zien.
Badminton is leuk!quote:
mja, je ligt nog steeds op een kut luchtbedje, moet schijten op openbare wc's en douchen in kuthokjes, nee inderdaad uitermate relaxendquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:10 schreef A-mineur het volgende:
Onze camping is ook niet hip maar 's avonds ontwaakt de jeugd (zoals ik zelf) en vloeit het bier rijkelijk.
zekerquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:10 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Badminton is leuk!
En who cares, als je het graag doet, je moet toch aan niemand verantwoording afleggen.
Ja want ze verschonen dan ook nooit lakens in een hotel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik moet er niet aan denken om in een hotel te gaan voor mijn vakantie. Niets zo goor als een hotelbed met zeik-, zweet- en spermavlekken van je honderden voorgangers.
Lekker fikkie stoken voor je tent, barbecue aan, flesje wijn erbij en daarna lekker onder je eigen deken in je eigen bed kruipen.
matrassen met zeik vlekken worden gewoon vervangen en er ligt altijd een vers stel lakens opquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik moet er niet aan denken om in een hotel te gaan voor mijn vakantie. Niets zo goor als een hotelbed met zeik-, zweet- en spermavlekken van je honderden voorgangers.
Lekker fikkie stoken voor je tent, barbecue aan, flesje wijn erbij en daarna lekker onder je eigen deken in je eigen bed kruipen.
Och, een hotel heeft ook zo zijn charme..quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Bron? Ik geloof er niks van dat ze die matrassen zomaar vervangen als er geen kuilen of bulten in zitten. Geen hond die onder de lakens naar die matras gaat kijken dus waarom zouden ze zich die extra kosten op de hals halen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
matrassen met zeik vlekken worden gewoon vervangen en er ligt altijd een vers stel lakens op
Nog een goede reden om naar een hotel te gaan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En over honden gesproken... die mogen lekker ook mee naar de camping.
Jij denkt zeker met weemoed terug aan de zomers in het tweede huis van je ouders bij het meer van Genève..quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:52 schreef IJsblock het volgende:
Camping.....![]()
Paupers op een Spaanse Camping.....![]()
![]()
Nee, eigenlijk meer aan de gokhallen in Juan-Les-Pins.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:02 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Jij denkt zeker met weemoed terug aan de zomers in het tweede huis van je ouders bij het meer van Genève..
Tja je kan ook gewoon naar camping. En dan een meisje gewoon neuken. Hoef je ook niet die lelijke naakte mannen te zienquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:12 schreef Acinonyx het volgende:
Ga naar die nudisten-camping, die van TON. Nudisten met tiener-dochters die naar de camping komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
bron? ik die als bijbaan ooit bij de TD van een hotel zat, een matras kost ook nog eens geen drol als het in zulke aantallen koopt en dan neem je er wat reservequote:Op donderdag 18 juni 2009 19:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bron? Ik geloof er niks van dat ze die matrassen zomaar vervangen als er geen kuilen of bulten in zitten. Geen hond die onder de lakens naar die matras gaat kijken dus waarom zouden ze zich die extra kosten op de hals halen?
En over honden gesproken... die mogen lekker ook mee naar de camping.
bij zo geheten priority rooms wordt dat door de hoofd huishouding gedaan jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Heb je dan ook mensen die zo met zo'n wit handschoentje over de kozijnen vegen?
Mijn oma heeft een caravan waar we in kunnenquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja, je ligt nog steeds op een kut luchtbedje, moet schijten op openbare wc's en douchen in kuthokjes, nee inderdaad uitermate relaxend
vooral als je na een avondje zuipen je tent uit wordt gebrand
Ja lekker is dat, in het neukbed van je opa en oma wonenquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:57 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Mijn oma heeft een caravan waar we in kunnen
Ben jij dat? Zoja verwende snottert.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:12 schreef Oksel het volgende:
De ouders van m'n vriendin hebben een tweede huis aan de Costa, met jacht erachter. Moet zeggen dat je dan niet snel terug verlangt naar de camping.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achja.
Mazzelpikquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:12 schreef Oksel het volgende:
De ouders van m'n vriendin hebben een tweede huis aan de Costa, met jacht erachter. Moet zeggen dat je dan niet snel terug verlangt naar de camping.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achja.
Nice.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:12 schreef Oksel het volgende:
Achja.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben jij dat? Zoja verwende snottert.
Je hebt toch wel in hun testament laten opnemen dat je de wietplantage mag hebben?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:30 schreef Oksel het volgende:
Ik ben niet verwend! Zelfs mijn vriendin is niet verwend. We gebruiken gewoon de gelegenheden van ouders, dat doet iedereen. Dat mijn schoonouders nou toevallig villa's, boten en ferrari's hebben.. tja, kan ik ook niets aan doen..
Je hebt het wel goed uitgekozen geloof ik..quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:30 schreef Oksel het volgende:
Ik ben niet verwend! Zelfs mijn vriendin is niet verwend. We gebruiken gewoon de gelegenheden van ouders, dat doet iedereen. Dat mijn schoonouders nou toevallig villa's, boten en ferrari's hebben.. tja, kan ik ook niets aan doen..
Hahaha, zoiets ja..quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:32 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Je hebt toch wel in hun testament laten opnemen dat je de wietplantage mag hebben?
Ik heb inderdaad een hele mooie, slimme en lieve vriendin..quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt het wel goed uitgekozen geloof ik..
En..quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:37 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een hele mooie, slimme en lieve vriendin..![]()
En..: OF je wilt een pic zien van haar, OF je denkt dat hij haar gewoon heeft voor de doekoe.quote:
Idd, dat laatste zal wel een belangrijke rol hebben..quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:43 schreef IJsblock het volgende:
[..]
En..: OF je wilt een pic zien van haar, OF je denkt dat hij haar gewoon heeft voor de doekoe.
Antiklacht: mensen die zich wat aantrekken van wat andere mensen ( hip ) vinden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:54 schreef Rubber_Johnny het volgende:
.
Ik reis graag rond om de wereld te zien.
Maar (hier komt ie!) ik hou ook van chillen op de camping. Doe het al van kinds af aan en vind het helemaal top. Beetje wakker worden tussen de fluitende vogeltjes, krantje lezen, wat badmintonnen, ijsje halen, in het zwembad poelen en om 4 uur een roseetje.
Niks hoeft, alles mag.
Maar de camping is heul niet hipStaat niet bij een dure designer tas.
Doet denken aan mensen die Ko en Toos heten ' en hier al 20 jaar elk jaar komen' Doet denken aan bitterballen, proleten, en kantines waar SBS 6 opstaat..
![]()
Klacht: van dingen houden die eigenlijk helemaal niet hip zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |