quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:42 schreef getl0st het volgende:
[..]
moeten ze eerst douchen voor ze je mogen pmen?
en ik dan?
Jong en oud hebben chemiequote:Op donderdag 18 juni 2009 18:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Kut, dan moet ik eerst gaan douchen
Getl0st Pm't jou? Geilquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij doet het toch wel, rebels kutkind dat je bent
quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij doet het toch wel, rebels kutkind dat je bent
Ow Venco is zo lief altijdquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb Venco me al duidelijk laten weten
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Lees het topic eerst eens doorOUD NIEUWS!
Zou je denkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Heb je naast kerst, weer een goede reden
Je hebt wel wat zwarts op je gezichtquote:
Dat jij als een paardje op de grond zit met knieën en handen en ik dan op je rug zit en heel 'huu paardje huu' roepquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat jij als een paardje op de grond zit met knieën en handen en ik dan op je rug zit en heel 'huu paardje huu' roep
Dat zijn stiekem ook mijn fantasieënquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat jij als een paardje op de grond zit met knieën en handen en ik dan op je rug zit en heel 'huu paardje huu' roep
Dat was niet mijn vraag.. doe eens liefquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:55 schreef Kluts het volgende:
Is het niveau 's avonds hier zodanig dat het alleen maar " neuken?" en overmatig gebruik van-ish smileys?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:55 schreef Kluts het volgende:
Is het niveau 's avonds hier zodanig dat het alleen maar " neuken?" en overmatig gebruik van-ish smileys?
Die smiley heb ik nog niet langs zien komen, maar zou er prima bij passen. Thnx voor de tipquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:55 schreef Kluts het volgende:
dat weet jij helemaal niet!quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:56 schreef getl0st het volgende:
[..]
je wou helemaal niet dat het daar op uitdraaide
Overdag is inderdaad stukken beter...quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:55 schreef Kluts het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |