dan is je opa erg hip!quote:
Klinkt ideaalquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:18 schreef 1DIOOT het volgende:
haha het staat wel beetje raar, maar zit een zonneklepje op.
makkelijker dan steeds bril af zonnebril op, zonnebril af, bril op
mijn opa is niet hipquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:20 schreef 1DIOOT het volgende:
[..]
dan is je opa erg hip!
of ik ouderwets?
Probeer het eens bij een opticien.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Klinkt ideaalWaar koop je die? Heb ook wel interesse.
gewoon bij de opticienquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Klinkt ideaalWaar koop je die? Heb ook wel interesse.
Beetje. De jongen klinkt als een arrogante lul en zij als een verwaande trut. Een goeie match dus.quote:
met jou welquote:
Wat als ik je zeg dat ik vandaag weer lekker van mijn vakantie heb genoten?quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:22 schreef 1DIOOT het volgende:
[..]
gewoon bij de opticien
@getl0st: dan wil ik dat je u tegen me zegt
Kun je die nog steeds krijgen daar? Maar ik wil eigenlijk zo'n zelfde model als de jouwequote:Op donderdag 18 juni 2009 18:22 schreef 1DIOOT het volgende:
[..]
gewoon bij de opticien
@getl0st: dan wil ik dat je u tegen me zegt
over het algemeen het single voer bij uitstekquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:24 schreef 1DIOOT het volgende:
kom er niet uit wat ik moet eten.. zal wel weer magnetron voer worden
gelukkig val ik niet onder algemeen.. als mijn moeder niet kookt.. kan ik het altijd nog zelfquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:24 schreef STING het volgende:
[..]
over het algemeen het single voer bij uitstek
Dan zeg ik van hartequote:Op donderdag 18 juni 2009 18:23 schreef DrMarten het volgende:
Wat als ik je zeg dat ik vandaag weer lekker van mijn vakantie heb genoten?
www.thuisbezorgd.nl is pas voor singles!quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:25 schreef getl0st het volgende:
[..]
gelukkig val ik niet onder algemeen.. als mijn moeder niet kookt.. kan ik het altijd nog zelf
magnetron maaltijden is voor paupers
En voor mensen, zonder smaakquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:25 schreef getl0st het volgende:
[..]
gelukkig val ik niet onder algemeen.. als mijn moeder niet kookt.. kan ik het altijd nog zelf
Inderdaad..... vandaag besloten dat er definitief een einde komt aan mijn studiequote:Op donderdag 18 juni 2009 18:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan zeg ik van harteAan alles komt een eind.
ben benieuwd of het terras komt opdagenquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:26 schreef 1DIOOT het volgende:
heksenhiel: geen idee of ze die nog hebben, maar zullen ongetwijfeld wel zijn...
sting: normaal kook ik wel gewoon, maar vandaag geen zin in, moet zo ook weer weg, afspraakje met het terras
heb net lekker shoarma met patatjes gegeten... lekker makkelijk vandaagquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:24 schreef 1DIOOT het volgende:
kom er niet uit wat ik moet eten.. zal wel weer magnetron voer worden
Dan ben ik OOK een pauperquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:25 schreef getl0st het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
heb net lekker shoarma met patatjes gegeten... lekker makkelijk vandaag
eens, zit nu aan de Indiaase Jumbo garnalen en zo aan de tandoori lamscotelettenquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.nl is pas voor singles!of www.just-eat.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |