Gelukkig erken je dat welquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:10 schreef AirwiN het volgende:
Ja, niks zo veranderlijk als een vrouw...
Vencoquote:
Damn, bij deze dan:quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, dat is wel ver op handen en knieën...
(En je vergat de)
Echt niet, trutquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Puh, poser.
Ik durf te wedden dat ik ruzie met je kan krijgen.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Venco![]()
Eindelijk weer een normaal iemand in het topic
Edit je elke post?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Venco![]()
De post na die van mij bewijst het tegendeel....quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zo erg is het niet *op deze idioot na
Ja, anders word die knop ook niet gebruikt...quote:
Totdat een eventueel tegendeel onomstotelijk is bewezen...quote:
Kom maar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JOOOOOOOOOOOOOOOOODUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:15 schreef vencodark het volgende:
Kom maar!
Getl0st je hebt beetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ik als normaal wordt beschouwd is toch wel een flinke stap sinds mijn middelbare school.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Venco![]()
Hooomo's lopen hand in hand!quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
JOOOOOOOOOOOOOOOOODUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!
Ik wens je succes te bewijzen dat ik geen vrouw benquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:15 schreef AirwiN het volgende:
Totdat een eventueel tegendeel onomstotelijk is bewezen...
Ja, lekker he? Die van mij moet ook nog af en toe uren spuien.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:16 schreef Civilian het volgende:
Heerlijk, zo'n ex die je lastig blijft vallen
Gewoon sms sturen dat ze een stinkhoer is en moet opzoutenquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:16 schreef Civilian het volgende:
Heerlijk, zo'n ex die je lastig blijft vallen
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kom maar!
PM adres maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got more game than Monopoly.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |