abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70137376
Ik wil een paar langwerpige bloembakken aan mijn muur hangen. Nu ben ik in verschillende bouwmarkten geweest, maar kan ik niet de juiste vinden. Meestal zijn ze van plastic of hebben ze allerlei versiersels. Waar kan ik een eenvoudige L vormige metalen beugel kopen? (zie schets hieronder)

I
I
I_ _ _ _I

Of moet ik gewoon een metalen strip kopen en ze zelf maken?
pi_70137614
bij het tuincentrum, daar hebben wij ze gekocht. Zijn er in grijs, groen en oranje gelakt metaal.
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:01:03 #3
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_70137705
Bij het bouwcentrum hebben ze die zeker, maar je moet niet bij de tuinspullen kijken. Meestal liggen ze in de buurt van kleinood en/of ophangsystemen (voor binnen)
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_70137896
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:01 schreef error_404 het volgende:
Bij het bouwcentrum hebben ze die zeker, maar je moet niet bij de tuinspullen kijken. Meestal liggen ze in de buurt van kleinood en/of ophangsystemen (voor binnen)
Ik had haast en ben bij praxis en karwei binnengelopen, maar heb inderdaad alleen bij de tuinafdeling gekeken. Ik kon me al niet vorstellen dat dat ze die niet hebben.

@styliste: Anders inderdaad bij tuincentrum. Welk tuincetrum heb je ze gekocht?
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:35:14 #5
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_70138887
Bij een grotere Gamma hebben ze ze zeker. Hornbach trouwens ook.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_70140251
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:06 schreef Hunchy het volgende:

[..]

Ik had haast en ben bij praxis en karwei binnengelopen, maar heb inderdaad alleen bij de tuinafdeling gekeken. Ik kon me al niet vorstellen dat dat ze die niet hebben.

@styliste: Anders inderdaad bij tuincentrum. Welk tuincetrum heb je ze gekocht?
wij hebben ze bij intratuin gekocht. Ik zou wel eerst alle bouwmarkten afgaan want ze waren echt behoorlijk aan de prijs..
  † In Memoriam † donderdag 18 juni 2009 @ 22:17:55 #7
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_70148591
Nou ik heb bij onze Intratuin 2 paar Elro bloembakbeugels gekocht, waren in de bonus maar anders gewoon 8 euro per 2 stuks (donkerblauw), dus zo aan de prijs hoeft het niet te zijn. Zijn rechttoe rechtaan beugels zoals je voorbeeld, heb ze helaas nog niet gemonteerd (want geen aarde en plantjes ).
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_70150705
Heb ze gekocht! Ben naar de gamma gegaan en direct gevraagd waar ik ze kon vinden. Ik kreeg te horen dat ze er niet meer waren, maar tot mijn stomme verbazing heb ik ze toch (zelf) gevonden.
bedankt voort jullie hulp!
pi_70210440
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 23:10 schreef Hunchy het volgende:
Heb ze gekocht! Ben naar de gamma gegaan en direct gevraagd waar ik ze kon vinden. Ik kreeg te horen dat ze er niet meer waren, maar tot mijn stomme verbazing heb ik ze toch (zelf) gevonden.
bedankt voort jullie hulp!

totaal offtopic, maar wel erg herkenbaar!

ik ging van de week naar de karwei voor een opzet-zwembad.
en daar wilde ik ook nog een afdekzeil bij (uit het krantje..)

aan 3 mensen gevraagd waar ik dat zou kunnen vinden, die kwamen met veel moeite op het idee om mij naar achter te laten lopen zodat ik het bij het magazijn kon vragen
daar weer gevraagd..die lui een kwartier lopen zoeken(of doen alsof)
die konden niks vinden, en dus hadden ze het niet.
zou eventueel besteld kunnen worden, zou 10 werkdagen duren. daarvoor moesten we weer bij de infobalie zijn, dus weer terug naar de voorkant

halverwege het hoofd-gangpad..een schap met zwembadrommeltjes..en jawel! het afdekzeil!!
er stonden er nog 6!

toen was ik wel even teleurgesteld in de kennis en kwaliteit van de karwei medewerker..

NB: ik moet zeggen dat ik zulk soort ervaringen bij bijna elke bouwmarkt heb (praxis, karwei, formido, gamma..)
de enige waar ik mensen vind die ook kennis hebben zijn bij de Hornbach en de Multimate
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')