Écht wel.quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:47 schreef Demarest het volgende:
Klacht: zojuist vernam ik dat iedere werknemer van Essent - uitzendkrachten incluis - 5000 euro extra mag incasseren. Ikzelf ben echter in april overgeplaatst naar Enexis, dus kan ik fluiten naar 5000 euro.![]()
Samenvatting klacht: zojuist vernam ik dat iedere werknemer van Essent - uitzendkrachten incluis - 5000 euro extra mag incasseren. Ikzelf ben echter in april overgeplaatst naar Enexis, dus kan ik fluiten naar 5000 euro.
Gelukkig maak ik geldquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:48 schreef Aestivate het volgende:
Ach, geld maakt niet gelukkig.
Terug naar de Duitse klanten? Het geld komt waarschijnlijk van RWE. Nee dat is vast ook weer niet de bedoeling. Lees je in alvorens dit soort onzin te roepen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:33 schreef fathank het volgende:
Beter geven ze dat geld terug aan de klanten.
Daar kon je op wachten natuurlijk. Door deze actie krijg je een hoop boze gezichten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:34 schreef Cybey het volgende:
[Upd] Poederbrief hoofdkantoor Essent onderschept
Right...quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:41 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Terug naar de Duitse klanten? Het geld komt waarschijnlijk van RWE. Nee dat is vast ook weer niet de bedoeling. Lees je in alvorens dit soort onzin te roepen.
Er zijn meerdere dingen aan deze opmerking wat ik niet snapquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:59 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Right...
Dit ga jij gewoon de komende jaartjes betalen. Namens iedereen bij Eneco, bedankt overheid dat jullie ons in de uitverkoop gegooid hebben.
Dat dus. Vuile moffenhoeren!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:33 schreef fathank het volgende:
Beter geven ze dat geld terug aan de klanten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |