doet mijn kapster altijd in mijn nek en bij mijn bakkebaarden. ik zei, doe mijn gezicht ook eens.quote:
Maar dan heeft ze heul geen kwastje!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
doet mijn kapster altijd in mijn nek en bij mijn bakkebaarden. ik zei, doe mijn gezicht ook eens.
eneuhmm, voelt goed
Volgens mij trek je alles kapot met het verwijderen van de strip, heb je je ballen op de grond liggenquote:
Misschien vinden ze het wel lekker...quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:02 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn poesjes zijn niet kaal, vind ik zielig voor ze
Vraag het ook altijd aan de kapster, maar ze wil daar eerst de juiste papieren voor halen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:01 schreef rival het volgende:
doet mijn kapster altijd in mijn nek en bij mijn bakkebaarden. ik zei, doe mijn gezicht ook eens.
eneuhmm, voelt goed
Voer voor de kale poesjesquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:03 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Volgens mij trek je alles kapot met het verwijderen van de strip, heb je je ballen op de grond liggen
Ik heb geen idee hoe het voor een man voelt, maar ik doe het toch liever zelf, als ik mag kiezenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Iemand hier (vrouw) die zich ooit door een man heeft laten scheren? Zo ja, is dat anders dan bij een man zn gezicht scheren?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:05 schreef Kluts het volgende:
Och, ik laat gewoon een keer alles laseren, dan ben ik er voor altijd vanaf.
Zou jij je laten scheren door een man?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kom goed binnenvallen...
Iemand hier (vrouw) die zich ooit door een man heeft laten scheren? Zo ja, is dat anders dan bij een man zn gezicht scheren?
En dan bedenk je dat je toch eigenlijk wel wat haar wil af en toequote:Op donderdag 18 juni 2009 16:05 schreef Kluts het volgende:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:05 schreef Kluts het volgende:
waarom zou je niet mogen kiezenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het voor een man voelt, maar ik doe het toch liever zelf, als ik mag kiezen
laserpoenstergirlquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:05 schreef Kluts het volgende:
Hoi carooltjequote:
Jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zou jij je laten scheren door een man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |