Hoop het niet voor hemquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:55 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Was jij die date van Heksehiel toevallig?
lijkt me idd eng!quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Ooit een vriendinnetje m'n gezicht laten scheren. Verrekte geil. Naast eng.
Op sommige plekken wel jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Want als jij je scheert jeukt het altijd?
Jij houdt gewoon nog de oude spelling aan.quote:
Sjeez, lefgozer...quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Waar kom je zulke mensen tegenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik stond vandaag naast een vrouw die overduidelijk een baard had die ze wegscheerde.Wel lullig voor haar natuurlijk.
Ik ook, exact dezelfde 2 emotiesquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:56 schreef UIO_AMS het volgende:
en dan nog met een echt ouderwets scheermes en kwastje ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Ow totaal geen last vanquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Op sommige plekken wel jaBenen en armen geen idee, nooit geschoren.
Ik hoop het niet!quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hebben we het hier nog over ballen?
Het was dan ook met een Crocodile Dundee mes.quote:
Noukje!quote:
Dat is pas lef !quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
en dan nog met een echt ouderwets scheermes en kwastje ook
Zo masochistisch ben ik ook weer niet. Was ergens anders, en ik doe het niet nog eens.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Niet eens met een ladyshave?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
en dan nog met een echt ouderwets scheermes en kwastje ook
Je ballen waxen...quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |