bronquote:Angela Wende Brand krijgt vrijdag in België een aantal geslachtsveranderende operaties. De ingreep wordt echter maar deels vergoed door haar verzekering. De nieuwe borsten moet ze zelf betalen, en daar heeft ze geen geld voor. Dat meldt RTV Noord-Holland.
Haar vriend Max Sipkes begon een website om geld in te zamelen voor de operatie, want zonder borsten is ze natuurlijk niet helemaal compleet.
Donderdagmorgen was er al meer dan 1200 euro ingezameld.
Aan de handen zie je het ook vaak meteen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:23 schreef Py het volgende:
Dat zie je steeds bij die verbouwingen.
Dat ze niet genoeg budget begroten om de klus af te maken en dat ze met een half bouwval blijven zitten.
Daar let ik niet zo op. Maar het valt me altijd op bij die klusprogramma's dat ze budget te kort komen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:27 schreef Mylene het volgende:
[..]
Aan de handen zie je het ook vaak meteen.
Ja, goede vraag. Je hebt namelijk ook mensen die spijt krijgen en zich weer laten ombouwen. Gaat lekker veel geld kosten zoquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:35 schreef zquing het volgende:
Waarom betaald de verzekering zulke operaties uberhaupt?
Alleen als je toen je een man was niet anaal gepenetreerd bent. Tenzij je een moslim bent, daar telt anale penetratie niet als ontmaagding.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:20 schreef Kabolter het volgende:
Wat ik me nu af vraag:
Als je als man geboren wordt en seks hebt gehad. En dan een geslachtverandering ondergaat.
Ben je dan weer maagd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |