Dit is echt klinkklare onzin.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:05 schreef TeringHenkie het volgende:
Futures en indexopties zijn ook voor mensen die over voorkennis beschikken, het is namelijk gewoon gokken. De beste manier blijft gewoon met veel geld in aandelen zitten.
ik verwacht al ruim 15 jaar een zijwaartse bewing, zo tussen de 195 en de 700. Ik ben goed, hequote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik verwacht voor de rest van het jaar ook een zijwaartse beweging, tussen de 195 en de 305. Mits er geopolitiek niet al te gekke dingen gebeuren natuurlijk.
Niet waar. Misschien moet ik een blog starten oid om mensen daarvan te overtuigen.. maar ben nogal lui. Als je een plan hebt, en dit volgt dan moet je kun je zeker wel profitable zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:59 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
inderdaad, ook aandelen is gokken tegenwoordig.
wel waar. Misschien moet ik ook een blog starten waarnaar ik verwijs, anders is het natuurlijk niet waar. Maar ik heb hetzelfde probleem: ik ben nogal lui. Ach, dan is het maar niet waarquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:36 schreef richbitch het volgende:
[..]
Niet waar. Misschien moet ik een blog starten oid om mensen daarvan te overtuigen.. maar ben nogal lui. Als je een plan hebt, en dit volgt dan moet je kun je zeker wel profitable zijn.
Ik zou zeggen kom eens langs (PM dan), dan kun je zien hoe ik trade.. kun je ook direct m'n statements zien.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:49 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
wel waar. Misschien moet ik ook een blog starten waarnaar ik verwijs, anders is het natuurlijk niet waar. Maar ik heb hetzelfde probleem: ik ben nogal lui. Ach, dan is het maar niet waar
Ja, leuk! Zo ken ik er nog wel meer, volgens mij stonden wij op 3 juli in 1996 op 254,26, en zijn we in die 13 jaar niet veel opgeschoten, fuck man al 13 jaar zijwaarts!quote:
Wat betreft gokken en beleggen is een verhaal waar je duizenden boeken over kunt schrijven. Ik denk alleen wel dat het belangrijkste verschil het risico profiel is. Risico op futures/indexopties is hoger, en daardoor eerder gezien als gokken dan beleggen in aandelen. Just my 2 centsquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:05 schreef TeringHenkie het volgende:
Futures en indexopties zijn ook voor mensen die over voorkennis beschikken, het is namelijk gewoon gokken. De beste manier blijft gewoon met veel geld in aandelen zitten.
Ach ik schreef dat ook alleen maar uit frustratie door negatieve ervaringen met opties. Ik slaap wel een stuk beter sinds ik alleen equity long/short doe ipv. derivaten. Opties zijn er sowieso ook alleen maar om de marketmakers rijk te makenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ja, leuk! Zo ken ik er nog wel meer, volgens mij stonden wij op 3 juli in 1996 op 254,26, en zijn we in die 13 jaar niet veel opgeschoten, fuck man al 13 jaar zijwaarts!Je weet zelf ook wel dat ik de stijging bedoel van maart en dat we daarna niet echt richting zoeken.
[..]
Wat betreft gokken en beleggen is een verhaal waar je duizenden boeken over kunt schrijven. Ik denk alleen wel dat het belangrijkste verschil het risico profiel is. Risico op futures/indexopties is hoger, en daardoor eerder gezien als gokken dan beleggen in aandelen. Just my 2 cents
Hehe, dat had je me inderdaad wel eens verteldquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:30 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Ach ik schreef dat ook alleen maar uit frustratie door negatieve ervaringen met opties. Ik slaap wel een stuk beter sinds ik alleen equity long/short doe ipv. derivaten. Opties zijn er sowieso ook alleen maar om de marketmakers rijk te maken(als een aandeel flink stijgt is het natuurlijk wel leuk om even wat opties te schrijven! En met effectenkrediet heb je altijd een hefboom van 3,3, ook al is er voor het betreffende aandeel geen turbo/sprinter
Oja?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:59 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
inderdaad, ook aandelen is gokken tegenwoordig.
quote:Om kredietverstrekking vlot te trekken hebben banken nu een gevaarlijk trucje bedacht: een lagere marktwaardering vanwege de crisis hoeft niet in de boeken verwerkt te worden. Daardoor lijken banken rijker en mogen zij meer geld uitlenen. Maar het werkt eerder een nieuwe kredietcrisis in de hand.
Hoeveel heeft hij er wel niet in gepompt dan? ¤ 500.000?quote:Op maandag 29 juni 2009 09:56 schreef tony_clifton- het volgende:
Shit man, las net ff een pagina in het beleggerstopic van tweakers, daar heeft iemand 93.000 euro verdiend op een week tijd met TOM2... Die kerel moet ballen gehad hebben...
Geen idee, stond er niet bij... Ik gok op iets met een hefboom, maar dan nog... misschien is 't gewoon geblaat. In ieder geval, als't klopt vind ik 't enorm onverantwoord gebruik van perfect goeie fondsenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:08 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Hoeveel heeft hij er wel niet in gepompt dan? ¤ 500.000?
Want? zelfs met 1 miljoen is de koersuitslag heel kleinquote:Op maandag 29 juni 2009 10:18 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Geen idee, stond er niet bij... Ik gok op iets met een hefboom, maar dan nog... misschien is 't gewoon geblaat. In ieder geval, als't klopt vind ik 't enorm onverantwoord gebruik van perfect goeie fondsen.
Goh, ik weet niet precies waarom. Ik weet alleen dat als ik een aandeel heb dat serieus (50% en meer) stijgt dat ik dan hoogstens een winst heb tussen de 1000 en 2000... Spreiding... Ben veel voorzichtiger sinds de crisis... Heb tamelijk wat leergeld betaald...quote:Op maandag 29 juni 2009 10:24 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Want? zelfs met 1 miljoen is de koersuitslag heel klein![]()
ING trouwens gedumpt en ING turbo shorts gekocht.
93k verlies lees je niet zo vaak, neequote:Op maandag 29 juni 2009 10:32 schreef tony_clifton- het volgende:
Bij Turbo's enz is het anders, maar daar ben je mits beetje verkeerde gok direct je inleg kwijt... En 93k is een shitload aan winst...
Zoutvat jaquote:Op maandag 29 juni 2009 11:40 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
93k verlies lees je niet zo vaak, nee
(korreltje zout, lijkt me)
offtopic, nee speel geen bas, maar sinds Motorpsycho eens in de Effenaar speelde, en de dag ervoor de bassist zijn Ampeg's had opgeblazen (niet zo verwonderlijkquote:Op maandag 29 juni 2009 12:32 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Zoutvat ja
(speel jij bas trouwens, gezien je sig? - Eens ik terug serieus in't groen sta ga ik denk ik voor de Orange AD200B mk3, de Hiwatt 200, of ms gewoon als mr. unadventurous de SVT CL. Cab zo goed als zeker de SVT 115, heel misschien de 410, maar hou wel van trage reactietijden van grote speakers)
Dat is geen claimemissie meer, dat is een doorstart! Wel verklaarbaar met de kleine marktcap die resteerde.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:50 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
claim emissie Heijmans, tegen een uitgifteprijs van 0.70 ! Dus de banken wilden alleen garanderen bij een discount van circa 80%!!!! PS: en dus een verzevenvoudiging van het aantal uitstaande aandelen..... hoezo verwatering.....
http://www.fd.nl/artikel/(...)imemissie-eur101-mln
De koers stijgt er wel op. Jeej, die fundamentals toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |