abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70131444
jaja dat word weer lekker gabberen, in de bravo dit keer
quote:
Eerste X-Ray Namen!
..Gammastralen, experimentele electro en snoeiharde beats. Jawel, we hebben het hier uiteraard over de X-Ray! Ook dit jaar staat de loods weer bomvol hoogwaardig geluidsoverlast!

Dat van Tim Exile bijvoorbeeld, flinke breakcore aus Berlin! Of de minimalistische tunes van Audion het alter-ego van Matthew Dear. “Avant Garde” is haast een synoniem voor de muziek van Gang Gang Dance, een uniek geluid waarin Afrikaanse ritmes, westerse dance en industriele noise samen komen, zeer arty en vooruitstrevend dus!

De Ceephax Acid Crew komt ook live haar kunsten vertonen! Denk hierbij aan kunsten als Britse acid house en drum & bass! Nog meer Intelligent Dance Music: Chris Clark komt ook even langs om röntgen foto’s te maken! Ook Tommy Sparks komt voor zijn dagelijkse fix: een flinke dosis van electronische dance gemixed met wat indie en een vleugje pop, Tony does it all. Ook The Juan Maclean (live band) hebben verstand van catchy pop & electro

Soms is het pop, een andere keer lijkt meer op elektropunk, een ding is in ieder geval zeker: Kap Bambino is altijd out of control & aggresive! Hetzelfde valt te zeggen voor Crystal Fighters die hetzelfde resultaat bereiken door gebruik te maken van old skool baskische instrumenten gecombineerd met de synthesizer! Ook festivalveteraan Jon Hopkins komt langs met wat downtempo- ambient-electro!

Dan is er nog Knalpot, de naam zegt het al, gewoon keihard knallen! De ene minuut zijn er lage, stoffige fuzz-rock riffs te horen, in het volgende moment is er een struikelende groove die net als de motor van een oude tractor stottert. Dan nog een leuke wtf-is-dit-nou-weer band: Le Corps Mince de Franįoise, deze drie zusterchicks zijn in tegenstelling tot de naam doet vermoeden helemaal niet Frans, maar Fins! Wat we er nou precies mee aanmoeten weten wij ook niet meer, kortom: hard spacen en de weg kwijt raken bij LCMF in de X-Ray! Ook uit Finland: gameboy muziek van Huoratron (uitgesproken als Whore-a-tron) de dark electro die deze gebaarde freak maakt is net zo eigenaardig en bizar als hijzelf. Rare gasten dus die Finnen!

Naast alle minimalistische technobeats, dance en electro is er ook nog ruimte voor wat hip-hop in de X-Ray! Wat dacht je bijvoorbeeld van Lady Sovereign? Een kleine dame met een grote smoel, waar vliegensvlugge Engelse raps uit komen. Maar ook Zwart Licht is van de partij hiphop van eigen bodem! Nog meer Nederlands, maar dan uit de hardcore / gabber hoek: The Darkraver raven maar!

Vorig jaar stond hij in de X-Ray, wat een gekkenhuis aan drukte tot gevolg had, dit jaar neemt ie ook nog wat gasten mee om het feest nog completer te maken. Daarom staat Promo Live & Guests dit jaar in de Bravo. En die gasten, die zijn ook niet mis! Promo wordt dit jaar versterkt door The Opposites, Aux Raus, Zwart Licht, Sef en anderen...Zo veel talent op een podium… als dat maar goed gaat!

Al eerder aangekondigd, maar ook in de X-Ray: Rusko (live), Health, The Gaslamp Killer, Drums of Death en BrokeNCYDE.

Dit waren de eerste X-Ray namen, more to be confirmed!

Meer info over de namen op deze waslijst vindt je uiteraard weer in het programmablok! Slepen maar!
TS gaat proberen aanwezig te zijn kaartje te koop iemand?

[ Bericht 4% gewijzigd door julian6 op 18-06-2009 14:52:31 ]
pi_70131479
Dolle boel
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:37:38 #3
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_70131545
Dat Dan Deacon stukje erboven hoort er niet bij toch, of heb ik dat over het hoofd gezien op Lowlands.nl?
The Most Incredible, Baby
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:37:51 #4
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70131555
Met special guests. Ik ga nu al vooraan staan.
pi_70131599
Julian moet er aan geloven!
http://juliangaathakken.hyves.nl
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_70131704
pi_70131725
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:38 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Julian moet er aan geloven!
http://juliangaathakken.hyves.nl
gast
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:44:06 #8
192683 AMDB
Visionair.
pi_70132240
Wat een wrede shit, dat optreden van Promo is het enige waar ik echt postief over was vorig jaar. Dat was echt super....
"When deep sleep falleth on men, fear came apon me. And trembling which made all my bones to shake" -Job IV, 13-14
pi_70132457
Wel jammer van die gasten die meedoen, liever gewoon een set van alleen promo
pi_70132526
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:59 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
ja, die crossover projectjes zijn vaak een beetje minder. We zullen zien...
"When deep sleep falleth on men, fear came apon me. And trembling which made all my bones to shake" -Job IV, 13-14
pi_70132621
en Darkraver
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:08:34 #13
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_70132816
Joh beter zetten ze hem ff in een grote tent .. vorige jaar was het in de x-ray veel te klein..

edit: Zie het al Bravo Relaxt!!
Bla Bla Bla :P
pi_70133009
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:59 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
dat vind ik ook het enige minpuntje. Maar de Darkraver is er ook nog
pi_70133802
Darkraver in de x-ray word weer ouderwets knallen ja. Volgend jaar Neophyte?
pi_70138688
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:32 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Neophyte?
die mag thuisblijven wat mij betreft.
pi_70139836
Hoezo dat?
  donderdag 18 juni 2009 @ 18:08:32 #18
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_70139899
Wel vet druk in die tent vorig jaar, kon niet eens normaal bewegen daar.
  donderdag 18 juni 2009 @ 18:11:40 #19
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_70139973
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 18:06 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Hoezo dat?
Niet bepaald spannend ofzo. Verneukte Thunderdome 2008 door in de Early mainstream te gaan draaien. En dat optreden van Promo wacht ik nog ff af, eerst dat album maar es checken wat ie op TopNotch gaat uitbrengen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_70140484
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 18:06 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Hoezo dat?
commerciele schreeuw-hardcore waar niemand op zit te wachten, en zeker niet op LL. hij mag van mij 'rotterdam!' gaan schreeuwen in de outland ofzo maar liever niet op Lowlands
  donderdag 18 juni 2009 @ 18:38:33 #21
157922 fathank
pi_70140765
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 18:29 schreef julian6 het volgende:

[..]

commerciele schreeuw-hardcore waar niemand op zit te wachten, en zeker niet op LL. hij mag van mij 'rotterdam!' gaan schreeuwen in de outland ofzo maar liever niet op Lowlands
Foutland .
pi_70141100
quote:
haha, ik zie een frame-pje waar ik op sta, volgens mij doe ik iets met een envelopje
pi_70143238
Steve en DJ Promo

Damn.. word steeds blijer met mijn LL's kaartje
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_70143872
Als haringen in een ton vorig jaar voor de X-Ray gestaan, best wel scary. Ik vermoed dat de Bravo nog te klein is....
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:24:32 #25
157922 fathank
pi_70146238
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 18:49 schreef Sam_Raimi het volgende:

[..]

haha, ik zie een frame-pje waar ik op sta, volgens mij doe ik iets met een envelopje
Hahaha nice. Vette plaat trouwens, die moet ik nog steeds op vinyl scoren .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')