Ja, daarna bleek dat hij niet meer kon staan en moest er een ambulance aan te pas komen, en ik moest gewoon lachenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:18 schreef TNA het volgende:
Je hebt 'm overeind geholpen, derhalve onterechte TT.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:18 schreef TNA het volgende:
Je hebt 'm overeind geholpen, derhalve onterechte TT.
Ook als het je vrouw/vriendin/moeder is en ze daardoor haar nek breekt?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:18 schreef -skippybal- het volgende:
Vallende mensen zijn áltijd grappig. TS id goed
juist dan!quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:20 schreef plakkert- het volgende:
[..]
Ook als het je vrouw/vriendin/moeder is en ze daardoor haar nek breekt?
Ooh boofuckinghooquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:20 schreef plakkert- het volgende:
[..]
wou jij beweren dat je nog nooit hebt gelachen toen je iemand onderuit zag gaan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:20 schreef plakkert- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ooh boofuckinghoo![]()
![]()
Alsof jij hier niet om kan lachen.
Nee ik ben autochtoon.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
Je hebt hem toch ook meteen even van zijn portemonee afgeholpen?
wij hadden op school een keer een uitleg van een met aids besmette homo, die kwam even fijn uitleg geven en op dat moment kregen we net een lach kick om iets onbenulligs, hij is huilend weggelopenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:35 schreef koningdavid het volgende:
Toch netjes dat je hem geholpen hebt.
Lachen heb je niet altijd onder controle. Ik weet nog een keer dat ik heel hard moest lachen toen ik een verstandelijk gehandicapte als een gek tekeer zag gaan tegen een eend, hij was helemaal para. Zijn begeleider helemaal boos op mij en zei "stoer hoor, dat je hem uitlacht", maar ik kon er serieus niks aan doen.
Whehe. Echt zo'n 'LOL U HAVE TEH AIDS" moment.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
wij hadden op school een keer een uitleg van een met aids besmette homo, die kwam even fijn uitleg geven en op dat moment kregen we net een lach kick om iets onbenulligs, hij is huilend weggelopen
toen ik op school zat bestond het internet nog nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Whehe. Echt zo'n 'LOL U HAVE TEH AIDS" moment.
quote:Today, I was working at Old Navy. A girl came up to me and did a bizarre dance. Not knowing how to react, I imitated her to be friendly with the customer. Then she stopped cold. Her friend stormed up to me and yelled, "you jerk! Why are you mocking her? She has tourettes you know!" FML
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |