quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
Neem twee Polen in dienst, en betaal hen minder uit dan je aan de baantjes ontvangt.
Polen betalen? Je moet ze gewoon hun paspoort afnemen en aan de ketting op het land laten werken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
Neem twee Polen in dienst, en betaal hen minder uit dan je aan de baantjes ontvangt.
Door de weeks voor ik mijn 'vak' uitquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:38 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Had je maar een vak moeten leren.
Want? Ik heb niet zo'n druk sociaal leven dat ik mijn zaterdag vrij moeten hebben. Avonden zatquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:41 schreef mirved het volgende:
40uur werken en dan in het weekend ook nog gaan werken... Wat een triest leven heb je dan.
Solliciteer lekker zelfquote:
Ik kan natuurlijk geen 2 baantjes tergelijk werken, dus moet ik 1tje opzeggen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:55 schreef de_boswachter het volgende:
WTF
Je werkt 40 uur per week en nog moet je 2 bijbaantjes nemen ?
Klinkt alsof iemand die zich beter voordoet voor zijn omgeving als dat hij werkelijk is !! Echt..... wat een faal.
Heb je überhaupt wel een sociaal leven? 40 uur werken in de week zou mij nu al teveel zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:56 schreef Keiichi het volgende:
Want? Ik heb niet zo'n druk sociaal leven dat ik mijn zaterdag vrij moeten hebben. Avonden zat![]()
[..]
)
40 uur per week werken en dan op de koop toe een job op zaterdag.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
Had je maar moeten werken tijdens je studie, luierik.
Conclusie: Terechte straf ...
Ind, maar ik zie soweiso niet hoe mensen fulltime werken kunnen combineren met de rest van hun levenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:04 schreef mirved het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel een sociaal leven? 40 uur werken in de week zou mij nu al teveel zijn.
Hij heeft wel gelijk. Toen was ik wel luiquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:04 schreef tisauch het volgende:
[..]
40 uur per week werken en dan op de koop toe een job op zaterdag.
Die persoon wil je voor luierik uitmaken, strange.
Dat idd...quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:41 schreef mirved het volgende:
40uur werken en dan in het weekend ook nog gaan werken... Wat een triest leven heb je dan.
Daar kunnen we een rekensommetje van maken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ind, maar ik zie soweiso niet hoe mensen fulltime werken kunnen combineren met de rest van hun leven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |