Stamt dit nog uit de tijd van de typmachine ofzo?quote:Hoi,
Kun je me de spullen morgen aanleveren?
Dan kunnen we met het project verder!
De deadline van de klant is vrijdag.
Bedankt!
Groeten.
aah fuckquote:
Die nieuwe regels zijn op dat moment niet het eerste wat ik irritant vind aan hun taalgebruik...quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:59 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Herkenbare klacht. Ik zie het overigens ook vaak bij (labiele) VMBO meisjes.
Uiteraard niet. Dit topic gaat echter alleen over overvloedige enters. Vandaar.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:00 schreef Cybey het volgende:
[..]
Die nieuwe regels zijn op dat moment niet het eerste wat ik irritant vind aan hun taalgebruik...
Voor leesbaarheid heeft men alinea's uitgevonden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:04 schreef Barachem het volgende:
Is dat nou zo erg dat mensen per nieuwe zin een nieuwe regel pakken?
Het is verrekte leesbaarder dan die eeuwige spaties.
Jij snapt er dus echt niks van.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:04 schreef Barachem het volgende:
Is dat nou zo erg dat mensen per nieuwe zin een nieuwe regel pakken?
Het is verrekte leesbaarder dan die eeuwige spaties.
En de witruimte tussen regels een klein beetje groter zetten dan normaalquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:03 schreef Muzz_ het volgende:
Dat deed ik altijd met werkstukken op de middelbare school om maar dat A4'tje vol te krijgen![]()
![]()
Goeie antiklacht.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:11 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi TS. Je mag van geluk spreken met mensen die voor iedere zin een nieuwe regel gebruiken want mijn moeder gebruikt dus nooit de enter-toets en schrijft ook nog heel lange zinnen waardoor haar mailtjes er ongeveer uitzien als deze post. Ook zaken als contactadressen en -telefoonnummers als ze op vakantie gaat schrijft ze er gewoon tussen zodat ik me altijd de pleuris zoek naar de juiste gegevens. Gelukkig begint ze het nu een beetje af te leren nadat ik haar heb laten zien hoe het ook kan en hoe veel overzichtelijker het dan wordt. Groeten Barbaaf.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:15 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Voor leesbaarheid heeft men alinea's uitgevonden.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |