vies water met teveel calcium erinquote:
Jup, en tegen de juiste varianten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Als hij naar zulke landen gaat mag ik toch hopen dat hij ingeend is
Better safe then sorry inderdaadquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jup, en tegen de juiste varianten.
Voorkomen is nog altijd beter.
Klinkt wel lekker stoer zijn verhaal, maar het is gewoon dom. Leidingwater in dat soort landen kan verschrikkelijk fout zijn. Cholera, Hepatitus, noem maar op. Nee dank je, heb veel in derde wereld landen gezeten, maar ik drink geen leidingwater, neem nooit ijs.
Fuck, doet me denken uit de tijd dat in frankrijk zatquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niet overal, maar waar ik in Duitsland woon wel, zet zelfs thee met flessenwater.
Nog afgezien van de parasieten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Better safe then sorry inderdaad
1862 belde, de slaven willen hun bananen terug.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
1925 belde; ze wilden hun grap terug.
En daarna belde 1875 voor hun grap
ik was een keer 3 weken goed ziek van zo;n parasiet, en ik maar denken hoe kan dat toch, ik heb geen rare dingen gegeten, al het water uit gesealde flesjes gedronken, maar ik was vergeten dat ik een schaafijsje had gegeten in het hotelquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nog afgezien van de parasieten.
[ ] Geschiktquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was een keer 3 weken goed ziek van zo;n parasiet, en ik maar denken hoe kan dat toch, ik heb geen rare dingen gegeten, al het water uit gesealde flesjes gedronken, maar ik was vergeten dat ik een schaafijsje had gegeten in het hotel
ja ik werd afgekeurd voor het leger ja, so whatquote:
Een schaafijsjequote:Op donderdag 18 juni 2009 13:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was een keer 3 weken goed ziek van zo;n parasiet, en ik maar denken hoe kan dat toch, ik heb geen rare dingen gegeten, al het water uit gesealde flesjes gedronken, maar ik was vergeten dat ik een schaafijsje had gegeten in het hotel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |