Nog een flauwe grapquote:
Jij niet dan? Is bitter.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Meneer heeft wel eens aan een tumor gesabbeld?
Boh gek, lekker elke zomer 2 weken lang heel die toiletgebouwen op de camping onderschijtenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
tis wel goed vies en je gaat van schijten als een malle
Zo ken ik ook nog een klassieker.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nog een flauwe grap
Zitten 2 olifanten in de bioscoop, komt er een flatgebouw binnen. Een van die olifanten zegt: Goedenavond.
Flatgebouw zegt niets en gaat zitten
Zegt die andere olifant: die zegt nooit wat
gewoon lekker de hele plee onder schijten, zal ze leren die fransen om zulk vies water aan je gasten te gevenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:20 schreef dubidub het volgende:
[..]
Boh gek, lekker elke zomer 2 weken lang heel die toiletgebouwen op de camping onderschijten
Ik dacht "Mag ik in het midden lopen"quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:23 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Zo ken ik ook nog een klassieker.
Lopen twee katten in de woestijn, zegt de ene tegen de andere: grote kattenbak he.
En dan gebruiken ze voortaan mineraalwater om de toiletten schoon te maken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon lekker de hele plee onder schijten, zal ze leren die fransen om zulk vies water aan je gasten te geven
Die laatste zin is een mooi voorbeeld van een grap te ver uitleggenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:28 schreef Saaaaab het volgende:
Oh dan weet ik er ook nog een.
Komt een man bij de bakker.
Bakker: "Zegt u het maar"
Man: "Een grof volkoren alstublieft"
Bakker pakt het brood, legt het op de toonbank en zegt: "Hier heb je je kutbrood, vuile teringlijer."
Man: "Dat is wel heel grof, bakker."
Dan sterf je op je 40 aan darmkanker, maar wél met weerstand tegen verkoudheidquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:29 schreef Muzz_ het volgende:
Ik drink ook in het buitenland (zelfs in Azië en Afrika!) uit de kraan, is toch alleen maar goed voor je weerstand, mensen met smetvrees
We hebben het dan niet over een beerput oid maar een gewoon fatsoenlijk hotel of een nette gebouw met kraanwater, vaak niets mis mee. Zie je altijd al die westerlingen met hun zielige flesjes.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:32 schreef TNA het volgende:
[..]
Dan sterf je op je 40 aan darmkanker, maar wél met weerstand tegen verkoudheid
ik heb spastiche darmen en begin daar dus echt niet aan, ik heb geen smetvrees maar ben wel erg gevoelig voor onbekende bacterieen en daar helpt vaker drinken niks tegenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:29 schreef Muzz_ het volgende:
Ik drink ook in het buitenland (zelfs in Azië en Afrika!) uit de kraan, is toch alleen maar goed voor je weerstand, mensen met smetvrees
Muzz_ spreekt hier ware woorden. Een net gebouw staat garant voor lekker, schoon kraanwater.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:35 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
We hebben het dan niet over een beerput oid maar een gewoon fatsoenlijk hotel of een nette gebouw met kraanwater, vaak niets mis mee. Zie je altijd al die westerlingen met hun zielige flesjes.
Veel plezier met je Hepatitisquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:29 schreef Muzz_ het volgende:
Ik heb in Zuid-Europa in nette gebouwen gezeten waar het kraanwater verre van lekker was en ken genoeg mensen die er goed ziek van zijn gewordenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Muzz_ spreekt hier ware woorden. Een net gebouw staat garant voor lekker, schoon kraanwater.
Vooral in Afrika.
Op ons kantoor in de UK hingen sticker naast de kranen dat je het water niet kon drinken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:39 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik heb in Zuid-Europa in nette gebouwen gezeten waar het kraanwater verre van lekker was en ken genoeg mensen die er goed ziek van zijn gewordenHet zal wel van persoon tot persoon verschillen, maar ik ga in zulke landen geen risico nemen.
Zes maanden in de Golfstaten (Midden Oosten) gewerkt, nooit last gehadquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Muzz_ spreekt hier ware woorden. Een net gebouw staat garant voor lekker, schoon kraanwater.
Vooral in Afrika.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Op ons kantoor in de UK hingen sticker naast de kranen dat je het water niet kon drinken.
Ik moet vaker PI's gebruiken. Het zou een moeilijke keuze zijn bij mijn vorige post:quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:39 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik heb in Zuid-Europa in nette gebouwen gezeten waar het kraanwater verre van lekker was en ken genoeg mensen die er goed ziek van zijn gewordenHet zal wel van persoon tot persoon verschillen, maar ik ga in zulke landen geen risico nemen.
All rightquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik moet vaker PI's gebruiken. Het zou een moeilijke keuze zijn bij mijn vorige post:of
In de golfstaten is het water uit de kraan gewoon drinkbaarquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:41 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Zes maanden in de Golfstaten (Midden Oosten) gewerkt, nooit last gehad
Aantal weken in Kenia gewerkt, nooit last van iets gehad...
Bangeschijters
Ja had daar genoeg westerlingen die het niet eens durfden aan te raken alsof het zwaar radioactief afval was.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In de golfstaten is het water uit de kraan gewoon drinkbaar. Of het net zo 'lekker' is als het Nederlandse is een andere vraag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |