Vind het ook altijd wat chloor-achtig smaken in Frankrijk. Waar wij dan altijd heengaan iig.quote:
Je hebt gelijk. Maar ik wil wel af en toe eens water met bubbelssss.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik blijf erbij: in Nederland is het echt gelul om geen kraanwater te willen drinken.
Kroatiequote:Op donderdag 18 juni 2009 11:53 schreef Pietverdriet het volgende:
In Koatie drink ik bij mijn zus liever water uit de Cysterne dan het mineraalwater, dat smaakt daar namelijk nogal zout en krijg je alleen maar meer dorst van. Het water uit de Cysterne is regenwater
Dan kan je gewoon zo'n fles scoren. Maar spa blauw drinken ipv kraanwater is echt gelul.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:54 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar ik wil wel af en toe eens water met bubbelssss.
Neuh, het kraanwater is daar prima, maar waar mijn zus woont hebben ze geen waterleiding.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Kroatie! Ga ik heen deze zomer
. Beter dus gewoon een paar honderd liter water uit nederland mee te nemen?
Soit, heb altijd een paar sixpacks in de auto liggen, ga geen flesjes met water vullen, koopt gewoon van die traytjes bij de aldi en flikker die in de kofferbak.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan kan je gewoon zo'n fles scoren. Maar spa blauw drinken ipv kraanwater is echt gelul.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:05 schreef EdAtTheBar het volgende:
*Zit nu aan een koud mineraalwatertje met citroen*
Nee.. en ik zit echt mineraalwater met citroen te drinken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog een flauwe bonusgrap dan:
Zit je aan de bar?
Ja, dat geloof ik ook wel. Ik vraag alleen of je aan de bar zit.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:10 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Nee.. en ik zit echt mineraalwater met citroen te drinken.
Nog een flauwe grapquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog een flauwe bonusgrap dan:
Zit je aan de bar?
Jezus, jouw gay-vriendje heeft zeker in je ogen gespoten?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nog een flauwe grap
Komt een geit bij het arbeidsbureau, en zegt tegen die vent achter het loket, in perfect nederlands: Hoi, Ik ben net ontslagen en zoek een nieuwe baan, ben ik dan hier goed?
De man achter het loket kijkt de geit over zijn bril aan en zegt: Als ik jou was, zou ik het circus eens proberen
Zegt die geit: Het circus? WTF Wat moeten ze daar nu met een metselaar???
oh kut, sorry verkeerd begrepen...... ja ik ze echt aan de barquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik ook wel. Ik vraag alleen of je aan de bar zit.
Hahaha!!!11!!!!111!!!EINZ!!!1!!! En je heet ook zoquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:13 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
oh kut, sorry verkeerd begrepen...... ja ik ze echt aan de bar...
Ik moest lachenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nog een flauwe grap
Komt een geit bij het arbeidsbureau, en zegt tegen die vent achter het loket, in perfect nederlands: Hoi, Ik ben net ontslagen en zoek een nieuwe baan, ben ik dan hier goed?
De man achter het loket kijkt de geit over zijn bril aan en zegt: Als ik jou was, zou ik het circus eens proberen
Zegt die geit: Het circus? WTF Wat moeten ze daar nu met een metselaar???
Er zit een banaan in je oorquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jezus, jouw gay-vriendje heeft zeker in je ogen gespoten? [ afbeelding ]
Die gast heet Ed At The Bar, en hij drinkt een Spa met citroen. Hoe vreemd is het dan als ik vraag of hij aan de bar zit?
Meneer heeft wel eens aan een tumor gesabbeld?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:45 schreef RacerDKB het volgende:
In Nederland is het inderdaad onzin, maar in het buitenland neig ik meestal wel meer naar water uit een fles.
Aangezien in bijvoorbeeld België het water naar bleek smaakt, en in Frankrijk naar kanker.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:45 schreef RacerDKB het volgende:
Aangezien in bijvoorbeeld België het water naar bleek smaakt, en in Frankrijk naar kanker.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |