ik zou niet meer zonder willen, doe de hele dag twitteren en info lezen. Ik heb dan ook daarin alles lekker snel net zoals thuis overal ben ik te bereiken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kwoot nog net goed
Maar heul stiekem moet ik deze week toch kijken voor een nieuw abo voor mn foon.. Dus maar eens even kijken voor een leuk toestel incl internet
Ben niet zp'n voorstander van om mijn 10 cijfertjes kwijt te raken. Dus dat zal erg wennen worden. Heb nu de Samsung U600. Aantal jaar geleden op Samsung uitgekomen na veel probs met LG Nokia en Motorola. Dus ja dat is ook nog weer iets... Ik wil eigenlijk ook een Samsung houden.....quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik zou niet meer zonder willen, doe de hele dag twitteren en info lezen. Ik heb dan ook daarin alles lekker snel net zoals thuis overal ben ik te bereiken.
Het allerliefst wil ik nu de nieuwste iPhone de 3Gs maar deze die ik hier heb is vrij nieuw de 3G witte uitvoering.
Moet van mezelf dus zeker wachten tot het einde van het jaar
ik heb geen flauw idee welke jij bedoelt, altijd voor het geen gaan dat je het best ligtquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ben niet zp'n voorstander van om mijn 10 cijfertjes kwijt te raken. Dus dat zal erg wennen worden. Heb nu de Samsung U600. Aantal jaar geleden op Samsung uitgekomen na veel probs met LG Nokia en Motorola. Dus ja dat is ook nog weer iets... Ik wil eigenlijk ook een Samsung houden.....
U600 is lekker plat. Schuifje omhoog voor het toetsenbordje met de cijfertjes... Ach gewoon een lekker simpel dingetjequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee welke jij bedoelt, altijd voor het geen gaan dat je het best ligt
ik heb gehoord dat die nu ook wel mooie telefoons heeft een maatje van mij heeft geloof ik de nieuwste nu
Ik ben maar even naar boven op de laptop van moeders aangeschoven.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
U600 is lekker plat. Schuifje omhoog voor het toetsenbordje met de cijfertjes... Ach gewoon een lekker simpel dingetje
Maar goed ik heb nog 4 maand om te zoeken
Follow maar raakquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben maar even naar boven op de laptop van moeders aangeschoven.
Dit FOK!t een heel stuk makkelijker (ik heb ineens weer smileys)![]()
Die dat maatjes van me heeft is ook zo'n uitschuiftoestel dus dat hoef je dan niet te missen
Ik ga je trouwens followen op Twitter
Tuurlijk ben je te vinden gewoon op jouw blauwe T'je en hops daar ben jijquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:53 schreef evaxsis het volgende:
2009 15:45[/url] schreef Nizno het volgende:[/b]
[..]
Follow maar raak
Ben ik te vinden met mn babyfoto?
Over mn telefoondilemma heb ik al een tweet gezet.... en ik denk dat een onderwerp in DIG er aan wijden ook geen slechte optie is.
hahahaha oke dan stoppen we hier over het dilemmaquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je te vinden gewoon op jouw blauwe T'je en hops daar ben jij![]()
Ik heb in Twitter al een antwoord gegeven op jouw dillema
Ga maar kijken
ik zie de T van Twitter niet bij de icoontjes rechts boven in de post. Die instelling heb ik uitgezet. Heb maar een paar icoontjes staan onder de tijd en datum van de post. Lekker rutig voor mn ovenquote:
Oja zo ik was helemaal vergeten dat je dat weg kan halen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie de T van Twitter niet bij de icoontjes rechts boven in de post. Die instelling heb ik uitgezet. Heb maar een paar icoontjes staan onder de tijd en datum van de post. Lekker rutig voor mn oven
via bommies twitterquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oja zo ik was helemaal vergeten dat je dat weg kan halen.
Ik vind het juist prettig dat ik nu alle info in 1 oogopslag zie![]()
Hoe kwam je dan aan mijn Twitteraccount naam voor de Twitterwall?
Werk ze, mijn werktijd zit er gelukkig alweer opquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
via bommies twitter
en het feit dat jouw naam daar gelijk is als hier
En nu maken dat ik naar t werk ga... Anders ben ik nog te laat ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |