Bommie:quote:Zo zocht ik in het weekend een nieuw avontuur op FOK!. De palniggate, de cokehoergate waren allen aan het doodbloeden dus er moest nieuwe aanwas komen. Plosts viel mijn oog op een Geenstijl artikel waarin men opriep mensen van de geenstijl crew voorbij Dijkshoorn en Borsato te stemmen (artikel hierrrr). Ik dacht direct, dat moet toch ook anderen lukken zonder een shockblog, een palingsound of een rare kop met haar ( Giel).
Stem uw aller Versabommie boven de bn-ers, want laten we wel wezen, zo'n Youp kan toch echt niet meer? Dat haar van Wilders hoort toch niet bij de top? van Velzen is tch veel te klein voor zijn status? En nick en Simon? ik rust mijn zaakje.
Dus stem zovaak als je wilt ( je mag elke 20 minuten) op deze kop:
Welke ben jij? Kan ik net zo goed voor jou ook stemmen,quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:55 schreef evaxsis het volgende:
Kom ik even stiekem in mijn pauze langs en zie ik dat je nu ook voor mij aan het spammen ben.
Wat ga ik ineens hard
Dank je voor de moeite ;*
Ik gok zomaar die dame in de OP.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:01 schreef ThunderBitch het volgende:
Welke ben jij? Kan ik net zo goed voor jou ook stemmen,
Maar weet niet zeker hoe ze daar heet, ga even kijken dan, zou niet graag voor de verkeerde stemmen.quote:
LOL inderdaad dat ben ik daar heet ik ook evaxsisquote:
Yesss ik heb het gezien en ik maar zoeken op dat kleine scherm van de iPhone.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:40 schreef Nizno het volgende:
EVA OP PAGINA 1!!!!!!!!!!!!
hahahahhaa leuk speelgoed zo'n klein rotschermpjequote:Op donderdag 18 juni 2009 14:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Yesss ik heb het gezien en ik maar zoeken op dat kleine scherm van de iPhone.
Volgens mij geef ik nu net ook antwoord op de verkeerde *grinz* verbeteren zit er nu niet in, het is al zo'n gedoe na het posten of qouten weet ik niet meer waar ik ben gebleven met lezen.
dank je wel voor jouw stem en een lol dat ik heb dat Nizno mij in de verkiezing heeft geplaatst.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar weet niet zeker hoe ze daar heet, ga even kijken dan, zou niet graag voor de verkeerde stemmen.
Edit: gevonden, was niet zo moeilijk, en gestemd.![]()
je kwoot nog net goedquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:01 schreef evaxsis het volgende:
[quote]Op donderdag 18 juni 2009 14:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahhaa leuk speelgoed zo'n klein rotschermpje
Ik blij met mn laptop...
[/quote
volgende keer wanneer ik weer in de hangmat bij moeders gaat liggen neem ik ook mijn Mac
het is vreselijk irritant want je kan op iPhone geen appeltje ingedrukt houden om een vers scherm te krijgen waarin je kan reageren. Nu maar hopen dat er in de tussentijd niet te veelmensaen hebben gepost LOL
ik zou niet meer zonder willen, doe de hele dag twitteren en info lezen. Ik heb dan ook daarin alles lekker snel net zoals thuis overal ben ik te bereiken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kwoot nog net goed
Maar heul stiekem moet ik deze week toch kijken voor een nieuw abo voor mn foon.. Dus maar eens even kijken voor een leuk toestel incl internet
Ben niet zp'n voorstander van om mijn 10 cijfertjes kwijt te raken. Dus dat zal erg wennen worden. Heb nu de Samsung U600. Aantal jaar geleden op Samsung uitgekomen na veel probs met LG Nokia en Motorola. Dus ja dat is ook nog weer iets... Ik wil eigenlijk ook een Samsung houden.....quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik zou niet meer zonder willen, doe de hele dag twitteren en info lezen. Ik heb dan ook daarin alles lekker snel net zoals thuis overal ben ik te bereiken.
Het allerliefst wil ik nu de nieuwste iPhone de 3Gs maar deze die ik hier heb is vrij nieuw de 3G witte uitvoering.
Moet van mezelf dus zeker wachten tot het einde van het jaar
ik heb geen flauw idee welke jij bedoelt, altijd voor het geen gaan dat je het best ligtquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ben niet zp'n voorstander van om mijn 10 cijfertjes kwijt te raken. Dus dat zal erg wennen worden. Heb nu de Samsung U600. Aantal jaar geleden op Samsung uitgekomen na veel probs met LG Nokia en Motorola. Dus ja dat is ook nog weer iets... Ik wil eigenlijk ook een Samsung houden.....
U600 is lekker plat. Schuifje omhoog voor het toetsenbordje met de cijfertjes... Ach gewoon een lekker simpel dingetjequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee welke jij bedoelt, altijd voor het geen gaan dat je het best ligt
ik heb gehoord dat die nu ook wel mooie telefoons heeft een maatje van mij heeft geloof ik de nieuwste nu
Ik ben maar even naar boven op de laptop van moeders aangeschoven.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
U600 is lekker plat. Schuifje omhoog voor het toetsenbordje met de cijfertjes... Ach gewoon een lekker simpel dingetje
Maar goed ik heb nog 4 maand om te zoeken
Follow maar raakquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben maar even naar boven op de laptop van moeders aangeschoven.
Dit FOK!t een heel stuk makkelijker (ik heb ineens weer smileys)![]()
Die dat maatjes van me heeft is ook zo'n uitschuiftoestel dus dat hoef je dan niet te missen
Ik ga je trouwens followen op Twitter
Tuurlijk ben je te vinden gewoon op jouw blauwe T'je en hops daar ben jijquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:53 schreef evaxsis het volgende:
2009 15:45[/url] schreef Nizno het volgende:[/b]
[..]
Follow maar raak
Ben ik te vinden met mn babyfoto?
Over mn telefoondilemma heb ik al een tweet gezet.... en ik denk dat een onderwerp in DIG er aan wijden ook geen slechte optie is.
hahahaha oke dan stoppen we hier over het dilemmaquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je te vinden gewoon op jouw blauwe T'je en hops daar ben jij![]()
Ik heb in Twitter al een antwoord gegeven op jouw dillema
Ga maar kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |