Je zal vast nog op school zitten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:43 schreef TNA het volgende:
RadioWaar hebben we de mp3 nou voor uitgevonden?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:46 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik zo faal vind aan die reclame:
Hou je lichaam zuiver !!
Nee dat is lekker nederlands ! Het is toch: Hou je lichaam schoon ?!?
Spa Falers.
Potentieel valide opmerking, tenzij TS in zijn vrije tijd luistert.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je zal vast nog op school zitten.
Of ga je later op je werk ook de hele dag met een MP3 op je bakkes rondlopen ?
Kan. Als je koerier bent ja.
Onderweg naar het werk, in de auto, ik luister graag de radio namelijk. MP3 luister ik wel op het sporten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:17 schreef TNA het volgende:
[..]
Potentieel valide opmerking, tenzij TS in zijn vrije tijd luistert.
Sowieso die flesjes water in Nederlandquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:19 schreef jitzzzze het volgende:
Spa: kraanwater in een flesje en iedereen betaald ervoor. Er is helemaal geen spa-bron, alleen een kraan waar iemand gniffelend de hele dag die flesjes zit te vullen
Dat dus. Kraanwater schijnt in Nederland zelfs schoner te zijn dan flessen waterquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso die flesjes water in NederlandJa, het is handig om even een flesje te kopen op een station of parkeergarage als je niks bij je hebt, maar mensen die daadwerkelijk flessen SPA in huis hebben:
Het kraanwater hier is prima te drinken. In bijvoorbeeld Amerika is het een ander verhaal, daar is kraanwater gewoon ranzig.
En wat als je spa met een smaakje koopt?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso die flesjes water in NederlandJa, het is handig om even een flesje te kopen op een station of parkeergarage als je niks bij je hebt, maar mensen die daadwerkelijk flessen SPA in huis hebben:
Het kraanwater hier is prima te drinken. In bijvoorbeeld Amerika is het een ander verhaal, daar is kraanwater gewoon ranzig.
Ik heb het dan ook over flessen water, en niet over flessen water met een smaakje.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:26 schreef Biels het volgende:
[..]
En wat als je spa met een smaakje koopt?
Dat las ik laatst ook iddquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dus. Kraanwater schijnt in Nederland zelfs schoner te zijn dan flessen water
In New York, zeer ranzig JA! In Chicago uitstekend te drinken zonder dat je het gevoel hebt een fluoride en chloor behandeling te ondergaan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In bijvoorbeeld Amerika is het een ander verhaal, daar is kraanwater gewoon ranzig.
http://www.voedingscentru(...)of-flessenwater.aspxquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja jongens: Bar-Le-Duc betekent gewoon Utrecht.
Eens gezien tijdens een program. Water komt gewoon rechtstreeks vanuit de zuiveringsinstallatie van Utrecht !!
En iedereen maar denken dat het zo'n sjoene bron in Frankrijk is, waar blote meisjes rondbadderen en aan je pieliewielie voor niks zuigen, alwaar de zon altijd schijnt en waar je het fruit van de bomen kan eten.
Niet dus! Dat zogenaamd "schonere" water komt gewoon uit die vervuilde kutstad.
Volgens mij staat die fabriek in Baarle-Hertog ............. Boswachtertje lult uit zijn/haar nek dus!quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:28 schreef de_boswachter het volgende:
Eens gezien tijdens een program. Water komt gewoon rechtstreeks vanuit de zuiveringsinstallatie van Utrecht !!
En iedereen maar denken dat het zo'n sjoene bron in Frankrijk is, waar blote meisjes rondbadderen en aan je pieliewielie voor niks zuigen, alwaar de zon altijd schijnt en waar je het fruit van de bomen kan eten.
Niet dus! Dat zogenaamd "schonere" water komt gewoon uit die vervuilde kutstad.
Nee en nee.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:28 schreef de_boswachter het volgende:
Dat dan weer welquote:Niet dus! Dat zogenaamd "schonere" water komt gewoon uit die vervuilde kutstad.
Echt niet, die staat gewoon in Utrecht.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:32 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Volgens mij staat die fabriek in Baarle-Hertog ............. Boswachtertje lult uit zijn/haar nek dus!
In leidingwater zit geen koolzuurquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |