abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70144519
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:40 schreef shayolo het volgende:
De iPhone heeft wél een radio app.
De iPhone heeft wél een videorecorder (jailbreak/3.0)
De iPhone heeft wél bluetooth verzenden (jailbreak)
Je moet dus eerst de Iphone jailbraken voordat je er wat fatsoenlijks mee kan doen .
pi_70144654
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:32 schreef TheKC het volgende:

[..]

Je moet dus eerst de Iphone jailbraken voordat je er wat fatsoenlijks mee kan doen .
Neuh hoor, dit kan de iPhone 3GS allemaal standaard.

Bij een HTC moet je er een custom ROM op zetten voordat je uberhaupt een bruikbare interface hebt, nee dat is lekker.
pi_70144947
iphone.. 4 jaar geleden kon ik al meer met mijn telefoon
pi_70144970
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:36 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Bij een HTC moet je er een custom ROM op zetten voordat je uberhaupt een bruikbare interface hebt, nee dat is lekker.
dikke onzin.. Elke andere mobiel kan alles al iphone Alleen macbook zien er leuk uit maar ook die veel te duur
  donderdag 18 juni 2009 @ 20:47:10 #55
139330 TNA
For the stars that shine
pi_70145021
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:44 schreef kurk_droog het volgende:
iphone.. 4 jaar geleden kon ik al meer met mijn telefoon
Natuurlijk, vooral die multitouch hè
pi_70145649
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:36 schreef Geqxon het volgende:

[..]

dat ding is ook 1 dag uit
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_70146009
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

dat ding is ook 1 dag uit
Wat maakt het uit dat hij pas 1 dag uit is?

Eerlijk is eerlijk, iPhone OS 1.0 had inderdaad een hoop nog niet, maar vergelijk het eens met de eerste versie van Windows Mobile? Of de eerste versie van de Pre? Daar kon ook een hoop nog niet mee gedaan worden.

Windows Mobile bestaat al 7 jaar en het is nog steeds slecht.

Ik heb overigens ervaring met Windows Mobile 2002, 2003, 5.0, 6.0 en 6.1 met HTC software.
pi_70146080
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:47 schreef TNA het volgende:

[..]

Natuurlijk, vooral die multitouch hè
Nee dat niet maar voor de rest wel
pi_70146165
eeeuhm radio op je iPhone?
- ga naar de app store
- type in: tuner
- voila keuze uit 100en internet radio's
gebruik het al een half jaar, werkt prima via 3G....
One great rockshow can change the world!
pi_70146206
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:22 schreef Tommyjunk het volgende:
eeeuhm radio op je iPhone?
- ga naar de app store
- type in: tuner
- voila keuze uit 100en internet radio's
gebruik het al een half jaar, werkt prima via 3G....
wat een gekut

radio? naar radio en hop muziek.. gedoe bij apple
pi_70146315
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:23 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

wat een gekut

radio? naar radio en hop muziek.. gedoe bij apple
als je niet van apple houdt, dan moet je geen iPhone halen.
maar ga er dan ook niet over zeiken...
pi_70146385
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:26 schreef Tommyjunk het volgende:

[..]

als je niet van apple houdt, dan moet je geen iPhone halen.
maar ga er dan ook niet over zeiken...
klb.. ik zeik dus op alles waar ik op mag en kan zeiken. Iphone

mensn die een iphone nemen omdat ze denken dat iedereen dan onder de indruk is
pi_70146428
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:18 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Wat maakt het uit dat hij pas 1 dag uit is?

Eerlijk is eerlijk, iPhone OS 1.0 had inderdaad een hoop nog niet, maar vergelijk het eens met de eerste versie van Windows Mobile? Of de eerste versie van de Pre? Daar kon ook een hoop nog niet mee gedaan worden.

Windows Mobile bestaat al 7 jaar en het is nog steeds slecht.

Ik heb overigens ervaring met Windows Mobile 2002, 2003, 5.0, 6.0 en 6.1 met HTC software.
maar die kwamen dan ook 15 jaar eerder uit, niet in 2007 toen dat soort functies al 5 jaar standaard op gsm`s zat
Nu valt dat hele mms nog wel te vergeven maar geen bluetooth filetransfer of thetering, kom op man
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_70146486
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:28 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

klb.. ik zeik dus op alles waar ik op mag en kan zeiken. Iphone

mensn die een iphone nemen omdat ze denken dat iedereen dan onder de indruk is
hahaha ja daar heb je een punt!
heb gewoon de iPhone omdat ik vind dat hij relaxt werkt, en ik niet zoveel van mijn tel verwacht...
al die mensen die er een halen om ''er bij te horen''
pi_70146526
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

maar die kwamen dan ook 15 jaar eerder uit, niet in 2007 toen dat soort functies al 5 jaar standaard op gsm`s zat
Nu valt dat hele mms nog wel te vergeven maar geen bluetooth filetransfer of thetering, kom op man
Tethering zit er wel op, is niet door T-Mobile ondersteund.

Verder, nee, Bluetooth file transfer zit er niet op. Maar Apple heeft een best mooie strategie. Als ze iets erop zetten, doen ze dat pas als het helemaal perfect en gebruiksvriendelijk is. En geen halfbakken implementatie zoals Windows Mobile dat flikt. Of wil je zeggen dat je jouw grootmoeder lukt om met een HTC een MP3 bestand via bluetooth naar haar laptop over te zetten?
pi_70146628
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:32 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Verder, nee, Bluetooth file transfer zit er niet op. Maar Apple heeft een best mooie strategie. Als ze iets erop zetten, doen ze dat pas als het helemaal perfect en gebruiksvriendelijk is. En geen halfbakken implementatie zoals Windows Mobile dat flikt. Of wil je zeggen dat je jouw grootmoeder lukt om met een HTC een MP3 bestand via bluetooth naar haar laptop over te zetten?
Apple wil gewoon niet dat iedereen zijn (zogenaamd) zojuist gekochte nummers via iTunes naar iedereen door stuurt...
Er zit een bluetooth chip in, en als je je iPhone jailbreakt dan kan je alles verzenden...
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:39:54 #67
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_70146901
iPhone
Samsung Star
Feyenoord Rotterdam
pi_70147026
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:32 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Zelden zo`n Kul excuus gezien, ze kunnen wel een aplicatie maken waarmee je muziek kunt luisteren en video`s kan bekijken maar iets simpel als een interface voor het versturen van een bestand is te moeilijk

Bij mijn se w880i is dat trouwens op het item gaan staan, verzenden, bleutooth.

veel makkelijker wordt het niet
pi_70147107
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:34 schreef Tommyjunk het volgende:

[..]

Apple wil gewoon niet dat iedereen zijn (zogenaamd) zojuist gekochte nummers via iTunes naar iedereen door stuurt...
Er zit een bluetooth chip in, en als je je iPhone jailbreakt dan kan je alles verzenden...
lijkt mij waarschijnlijker, daaromz it je ook vast aan dat itunes.

Ik had het trouwens over de eerste generatie, dat er 2 jaar na dato wel een versie is waar wat basis functionaliteit is bijgevoegd doet er niet toe. Zulke grappen konden in 2003 niet eens meer laat staan 2007
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:47:11 #70
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_70147181
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

En WM heeft nog steeds dezelfde (onhandige) UI als 15 jaar geleden. Op de iPhone mogen dan wel wat features ontbreken, het contrast tussen de moderne iPhone UI en de zeer onlogische en onhandige UI van WM doet dat verschil volledig verbleken. Liever een goed werkende telefoon met 90% van de functies dan een brak werkend OS met 100% van de functies.
2000 light years from home
pi_70147459
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:47 schreef Merkie het volgende:

[..]

En WM heeft nog steeds dezelfde (onhandige) UI als 15 jaar geleden. Op de iPhone mogen dan wel wat features ontbreken, het contrast tussen de moderne iPhone UI en de zeer onlogische en onhandige UI van WM doet dat verschil volledig verbleken. Liever een goed werkende telefoon met 90% van de functies dan een brak werkend OS met 100% van de functies.
daar heeft microsoft idd te lang op zijn reet gezeten, maar het een sluit het ander niet uit, deze features zijn er moedwillig niet ingezet, niet omdat het teveel moeite kostte
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:58:18 #72
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_70147676
Download "TuninFM" ofzo...die is zalig. Een radio dus...zeikerd.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_70147678
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:31 schreef Tommyjunk het volgende:

[..]

hahaha ja daar heb je een punt!
heb gewoon de iPhone omdat ik vind dat hij relaxt werkt, en ik niet zoveel van mijn tel verwacht...
al die mensen die er een halen om ''er bij te horen''
Kijk dat snap ik dan wel. Ik vind de menu's ook prima werken en mooi scherm en daarvoor zou ik er ook wel 1 willen maar niet omdat het zon geweldig toestel is en omdat het een iphone is.

Mja.. al jaren tevreden met SE dus blijf daar nog wel even
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:03:06 #74
138448 PeZu
Suspended animation
pi_70147875
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:58 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Kijk dat snap ik dan wel. Ik vind de menu's ook prima werken en mooi scherm en daarvoor zou ik er ook wel 1 willen maar niet omdat het zon geweldig toestel is en omdat het een iphone is.

Mja.. al jaren tevreden met SE dus blijf daar nog wel even

maar als de menu's super werken en het scherm is super en het oetsel heeft nog meer erg goede functies dan is het toch al gauw een geweldig toestel
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:06:24 #75
260009 OmeletteDuFromage
What do you want, woman?
pi_70148043
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:03 schreef PeZu het volgende:

[..]

maar als de menu's super werken en het scherm is super en het oetsel heeft nog meer erg goede functies dan is het toch al gauw een geweldig toestel
Een betere touchscreen ben ik in ieder geval nog niet tegengekomen. Ik heb dan geen iPhone, maar een iPod Touch, met daarnaast een LG Viewty als telefoon. Die gebruik ik nu alleen nog maar om te bellen, want hij voelt ineens heel erg aan als Chinese namaak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')