Leest die gast van B_S z'n hyves mee dan?quote:
Je weet maar nooit.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Leest die gast van B_S z'n hyves mee dan?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:24 schreef GlowMouse het volgende:
Voor de techneuten: de query optimizer koos vóór deze update de verkeerde index, nu niet meer.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:24 schreef GlowMouse het volgende:
Kleine update op de topictabel, had verwacht dat het heel snel zou gaan maar leverde toch 80s downtime op. Daar staat tegenover dat FOK! morgen nog sneller is
Voor de techneuten: de query optimizer koos vóór deze update de verkeerde index, nu niet meer.
De nieuwe servers zijn nog net zo kut als de oudequote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Says it allquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:24 schreef GlowMouse het volgende:
Kleine update op de topictabel, had verwacht dat het heel snel zou gaan maar leverde toch 80s downtime op. Daar staat tegenover dat FOK! morgen nog sneller is
Why you little....quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:25 schreef Darkestrah het volgende:
[..]Schokkend. Die verdomde query optimizer ook, hij flikt het elke keer weer.
Zijn er nieuwe servers?quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De nieuwe servers zijn nog net zo kut als de oude
O DIE!quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:24 schreef GlowMouse het volgende:
Sorry my bad, ik dacht dat de database server was vervangen. Ik zie nu pas dat hij een revisie heeft gehadquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zijn er nieuwe servers?Volgens mij zijn de huidige al minstens 3 of 4 jaar oud.
Nee, voorlopig ben ik klaar.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Vanavond weer, GlowMouse?
Kan ik mijn topic vast aanmaken!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee, voorlopig ben ik klaar.
Heeft wel goed geholpen trouwens, die update. We kunnen weer even vooruit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |