Gooi het dan maar naar mij toe, heb ik een 3 meter VGA kabel gratis!quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:39 schreef W00fer het volgende:
Voor een kutkabeltje wel. Als het nu een AED apparaat was, dan kon ik echt mijn leven redden.
Ik lig niet wakker van 15 euro, ik zal er ook niet failliet om gaan. Maar bizar duur is het wel. En ook echt weggegooid geld.
Heb je er echt ¤15,95 voor betaald?quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:39 schreef W00fer het volgende:
Voor een kutkabeltje wel. Als het nu een AED apparaat was, dan kon ik echt mijn leven redden.
Ik lig niet wakker van 15 euro, ik zal er ook niet failliet om gaan. Maar bizar duur is het wel. En ook echt weggegooid geld.
exclusief 10 euro verzendkosten...quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:42 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Heb je er echt ¤15,95 voor betaald?Die dingen kan je ook voor ¤2-3 halen.
wat op 3m een non-issue is...quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Prijsverschil met eventuele goedkopere kabels zal zitten in de afscherming, als bescherming tegen signaalverlies door externe factoren.
Dat dan weer wel ja. Afstandje van niks.quote:
Zie je wel dat het dus geen drol hoeft te kosten. Dat dacht ik wel. De retail tilt je weer enorm.quote:
HDMI is digitaal dus als je goed beeld (zonder storing) hebt kan het niet beter worden met een duurdere kabel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:51 schreef W00fer het volgende:
Ik heb een HDMI kabel van 7,50 en die werkt prima. Laatst zag ik een Oehlbach 1 meter HDMI voor 149,- bij Mediamarkt. WTF.
Nu weet ik wel dat de kabel zo dik was als 3 vingers en Oehlbach goede kwaliteit heeft, maar dan nog !
Nja die dure kabels werken ook in een kerncentrale tijdens de derde wereldoorlog, dat dan weer welquote:Op donderdag 18 juni 2009 02:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
HDMI is digitaal dus als je goed beeld (zonder storing) hebt kan het niet beter worden met een duurdere kabel.
Let the cable bashing commence!quote:Op donderdag 18 juni 2009 07:08 schreef sinadO het volgende:
Hoi, is hier het feest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |