Hebben die geen leger? Dus, met een beetje geluk kunnen de Fokkers Aruba binnenvallen en het eiland claimen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:18 schreef Karasta het volgende:
[..]
Dan kan ik toch niet het leger in gaan... wat ik zo graag wil.
Jawel maar daar accepteren ze geen homo'squote:Op donderdag 18 juni 2009 00:20 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hebben die geen leger? Dus, met een beetje geluk kunnen de Fokkers Aruba binnenvallen en het eiland claimen?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:20 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hebben die geen leger? Dus, met een beetje geluk kunnen de Fokkers Aruba binnenvallen en het eiland claimen?
Goed kanonnevoer voor Afghanistanquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
21 en oud voelen, duidelijk gevalletje: "Vroeg rijp, vroeg rot."
Als je wilt trollen doe dan een beetje je best.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:21 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
Jawel maar daar accepteren ze geen homo's
quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:22 schreef Remake het volgende:
Wat wil je gaan doen bij het leger dan?
Bij de catering?
Idee voor de Fok! Meet?quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon nog een keer doen?
For laughs and giggles!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:22 schreef Remake het volgende:
Wat wil je gaan doen bij het leger dan?
Bij de catering?
Trolllen schrijf je met driedubbel lllquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:23 schreef Karasta het volgende:
[..]
Als je wilt trollen doe dan een beetje je best.
Ah, een van de minder fysieke baantjes dusquote:
En over 3 jaar huilen dat je niet met de veteranen defilee mag meelopen...quote:
Omdat het je dochter is die daar werkt?quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:23 schreef Nosh het volgende:
mijn kind mag later homo, emo, furry, moslim, pedo of zwart worden, maar de dag dat ie bij de mcdonalds werkt, is de dag dat ik geen zoon meer heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |