always expect the unexpectedquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:12 schreef Suusje-V het volgende:
Oh hij kan prima loslopen hoor.
Wij wonen 50 meter van het bos af (waar ze gewoon los mogen en kunnen lopen), die 50 meter dat je níét in het bos loopt loop je op een landweggetje waar nauwelijks auto's rijden (al helemaal niet om 12u 's nachts).
Daarom had mijn moeder hem dus niet aan de lijn, wist zij veel dat Joep eraan kwam
Hij kan dus niet los want hij luistert niet als er een andere hond isquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:12 schreef Suusje-V het volgende:
Oh hij kan prima loslopen hoor.
Wij wonen 50 meter van het bos af (waar ze gewoon los mogen en kunnen lopen), die 50 meter dat je níét in het bos loopt loop je op een landweggetje waar nauwelijks auto's rijden (al helemaal niet om 12u 's nachts).
Daarom had mijn moeder hem dus niet aan de lijn, wist zij veel dat Joep eraan kwam
Je bent ongesteldquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:13 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Van wie is dat bloed dan dat bij ons op de gang ligt?
Maar meestal boeit dat ook niet, want Joep is de enige hond uit de buurt die aggressief reageert tegen andere honden. Met de rest speelt hij altijd, dus dan maakt het niet uit als hij op ze af rent.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij kan dus niet los want hij luistert niet als er een andere hond is
quote:
Ik dacht alquote:Op zondag 3 januari 2010 20:31 schreef Pinkerton het volgende:
Leest nu pas dat OP uit juni komtAlles weer beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |