Klacht: Lauryn Hill die zo van de wereld is dat ik haar niet kan zien dit weekend.quote:Onzekerheid over optreden Lauryn Hill op Festival Mundial
Er bestaat onzekerheid over het optreden van Lauryn Hill op zaterdag 20 juni tijdens Festival Mundial in het Leijpark Tilburg. Het Amerikaanse agentschap van Lauryn Hill heeft haar al weken lang niet kunnen bereiken. Een verklaring van het agentschap dat de Europese tour zou zijn afgelast is niet gegeven. Een aantal festivals en podia hebben inmiddels zelf besloten het optreden van Lauryn Hill te annuleren. Mundial Productions blijft hopen dat het optreden van Lauryn Hill door gaat, zolang het agentschap van Lauryn Hill haar komst niet annuleert. Wel oriënteert de organisatie zich op een waardige vervanger.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:47 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Blader ik vanmorgen het programmaboekje van Festival Mundial () door (waar ik al kaarten voor heb gekocht!), zie ik opeens nergens meer hoofd-act Lauryn Hill staan!
![]()
Dus ik surf deze mooie avond naar de website, en wat blijkt?
[..]
Klacht: Lauryn Hill die zo van de wereld is dat ik haar niet kan zien dit weekend.
Sub-klacht: Ik die ondanks alle verhalen over een doorgedraaide, alsmaar kinder-barende Lauryn die op podias werd uitgefloten toch verwachtte dat ze in staat zou zijn een Europese tour te doen met aangekondigde nieuwe nummers.
Paint:
ERGENS IN VERWEGGISTAN![]()
[ afbeelding ]
Whehe, TS krijgt Krezip er voor terugquote:Wel oriënteert de organisatie zich op een waardige vervanger.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Whehe, TS krijgt Krezip er voor terug
De hoofd-act.quote:
Waarschijnlijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja, het zou zeker tof zijn om haar te zien optreden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:01 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
I know, Mundial wordt ieder jaar gevarieerder qua aanbod, ze hebben dit jaar zelfs cabaret volgens mij..
.. maar ik had me toch wel verheugd op Lauryn Hill.![]()
The Miseducation of Lauryn Hill![]()
To Zion![]()
Ex-Factor![]()
haar werk bij de Fugees![]()
..
sister act 2![]()
![]()
Maar dat wordt dan wel echt hun aller aller aller aller aller allerlaatste concert! Echt waar!quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:43 schreef Cybey het volgende:
[..]
Maar dat wordt dan wel echt hun aller aller aller aller aller allerlaatste concert! Echt waar!
Nee, das het wk 2010.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:10 schreef beertenderrr het volgende:
Is dat ook niet zo'n feest voor negers en mocro's waarbij de blanke medemens wordt opgeroepen om vooral te komen (zodat hun spullen gejat kunnen worden)?
quote:De Belgische band sluit op zaterdag 20 juni het Millennium Stage af. Hun aanstekelijke muziek, dat het best kan worden omschreven als een muzikale cocktail, laat het publiek gegarandeerd dansen. De stomende rock’n roll live show wordt alom geroemd, het is één groot spetterend feest, één explosie van positieve energie.
Vive La Fête is heel wat anders dan Lauryn Hill natuurlijk, maar zeker ook tof.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:01 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ze wordt vanavond dus vervangen door Belgische band Vive La Fête. Die wordt als volgt omschreven.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |