Ik meldde me voor de eerste date. Als het goed blijft gaan ben ik op een gegeven moment ook wel weer weg denk ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind het juist een mooie reden om weg te blijven uit Singles![]()
Fijn dat nu weer alles goed met je gaat!
oeeh dat is netjes!quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:43 schreef Kluts het volgende:
Geweldig.
De mannen voor wie ik werk halen inmiddels uit zichzelf thee voor me.
Oh, ben je er zo eenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:43 schreef Kluts het volgende:
Geweldig.
Dat is waarquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:42 schreef MaJo het volgende:
Ik meldde me voor de eerste date. Als het goed blijft gaan ben ik op een gegeven moment ook wel weer weg denk ik
Hey dat doet mijn werkgever ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:43 schreef Kluts het volgende:
Geweldig.
Dat is zonde. met welke reden?quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:50 schreef Nouk84 het volgende:
Kut zeg, sollicitatiegesprek gaat niet door
No idea.. Verzet naar volgende week. Maar gelukkig had ik nog een afspraak bij een recruitmentbureau staan die ik nog niet had afgezegd, dus ik kan iig weg hier straks..quote:
oh verzet. ik dacht geannuleerd. dat is niet zo heel erg toch.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
No idea.. Verzet naar volgende week. Maar gelukkig had ik nog een afspraak bij een recruitmentbureau staan die ik nog niet had afgezegd, dus ik kan iig weg hier straks..
Nee, maar als dat andere bureau nu ineens stappen gaat nemen dan heb ik geen vergelijkingsmateriaalquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:53 schreef rival het volgende:
oh verzet. ik dacht geannuleerd. dat is niet zo heel erg toch.
lekker kort daggie
Beterschap!quote:
laat ze gewoon stappen nemen. je kan ze alsnog op een nee trakteren... of bedoel je met wat je kan gaan vragen en dat soort dingen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, maar als dat andere bureau nu ineens stappen gaat nemen dan heb ik geen vergelijkingsmateriaal![]()
Daar had ik al op gerekend, vandaar dat ik wel weg wil
Wie niet slim is, moet bijdehand zijn.quote:
Vooralsnog zijn de arbeidsvoorwaarden bij het bureau dichter bij huis beter, maar het bedrijf van het gesprek wat ik vandaag zou hebben, spreekt mij meer aan. Als ik dat gesprek niet voer, dan kan ik dus niet vergelijken, dat bedoel ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:03 schreef rival het volgende:
laat ze gewoon stappen nemen. je kan ze alsnog op een nee trakteren... of bedoel je met wat je kan gaan vragen en dat soort dingen?
Ik ben heel blij dat iedereen bij mij op kantoor voor zichzelf koffie of thee haalt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:43 schreef Kluts het volgende:
Geweldig.
ok vandaar... maarja, dat kan je dan over een week wel.. wat je nu straks toezegt of wat dan ook maakt uiteindelijk niet uit tochquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:07 schreef Nouk84 het volgende:
Vooralsnog zijn de arbeidsvoorwaarden bij het bureau dichter bij huis beter, maar het bedrijf van het gesprek wat ik vandaag zou hebben, spreekt mij meer aan. Als ik dat gesprek niet voer, dan kan ik dus niet vergelijken, dat bedoel ik
en dit. laat ze maar wachtenquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:08 schreef Den_Haag het volgende:
je hebt toch nog wel even tijd voordat je moet beslissen?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:08 schreef Den_Haag het volgende:
je hebt toch nog wel even tijd voordat je moet beslissen?
Als dat eerste bureau voor mij kiest, dan willen ze binnen een week iemand laten starten. Dus neequote:en dit. laat ze maar wachten
Misschien nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:09 schreef rival het volgende:
ok vandaar... maarja, dat kan je dan over een week wel.. wat je nu straks toezegt of wat dan ook maakt uiteindelijk niet uit toch
ik zou toch proberen daar iets meer tijd in te krijgen, dat lukt vaak zat hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:13 schreef Nouk84 het volgende:
Als dat eerste bureau voor mij kiest, dan willen ze binnen een week iemand laten starten. Dus nee![]()
Hoe is ie dan?quote:
Uitslapen is goed!!quote:
Ja dat wil ik ook wel doen hoor, maar dan om een week vrij te krijgen zodat ik niet van de een in de andere baan overstap. Maar goed, ik loop weer eens op de zaken vooruitquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:16 schreef rival het volgende:
ik zou toch proberen daar iets meer tijd in te krijgen, dat lukt vaak zat hoor
Dat had ik ook vanmorgen. Gek genoeg is dat gevoel nu helemaal wegquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik was om 6 uur ook wel redelijk uitgeslapen vandaag
Leveranciers heb je toch gewoon telefoonnummers vanquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:17 schreef KudFokker het volgende:
aah wat is fokken vanaf je telefoon schraaaaalmaar het internet hier ligt eruit en ik kan het niet oplossen. Kan iemand voor mij het adres van Fujitsu Siemens in Maarssen voor mij opzoeken ?
Het Kwadrant 1quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:17 schreef KudFokker het volgende:
aah wat is fokken vanaf je telefoon schraaaaalmaar het internet hier ligt eruit en ik kan het niet oplossen. Kan iemand voor mij het adres van Fujitsu Siemens in Maarssen voor mij opzoeken ?
Dat is dan weer jammerquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:19 schreef Nouk84 het volgende:
Dat had ik ook vanmorgen. Gek genoeg is dat gevoel nu helemaal weg
Om 6 uur en uitgeslapen zijn is een contradictiequote:Op donderdag 18 juni 2009 10:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uitslapen is goed!!![]()
Ik was om 6 uur ook wel redelijk uitgeslapen vandaag
quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Leveranciers heb je toch gewoon telefoonnummers van![]()
Maar goed ik ben de slechtste niet (0346)598700
wie is geloofwaardigerquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het Kwadrant 1
3606 AZ Maarssen, Netherlands
+31 346 244700
Boeiequote:Op donderdag 18 juni 2009 10:23 schreef mrbox het volgende:
Om 6 uur en uitgeslapen zijn is een contradictie
cheersquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het Kwadrant 1
3606 AZ Maarssen, Netherlands
+31 346 244700
ik hoef niet te bellenquote:
Ik ben gewoon een beetje chagrijnig ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is dan weer jammer
heb ik nog geen last van.. ja beetje
vanwege?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje chagrijnig ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |