gohquote:
preventief,quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze hebben vandaag een moedervlek preventief weggesneden
Ja, haha. Je kan niet alles onthouden!quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
was dat vandaag?? ik dacht morgen![]()
hoe gaat ie verder, behalve dat het jeukt en trekt...
ja oeps sorry hoor meisquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, haha. Je kan niet alles onthouden!
Ja, gaat wel goedNet fijn (en rustig) gewerkt & morgen een belangrijk tentamen maken, dat is alleen minder
Zie het maar als een schop onder je hol om je postwijze van vrouwvriendelijker te maken...quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:31 schreef S95Sedan het volgende:
En ik krijg alleen een "Leefjij ook nog"
![]()
Verschil moet er zijn hequote:Op woensdag 17 juni 2009 23:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En ik krijg alleen een "Leef jij ook nog"
![]()
truste cuequote:
Haha, maakt niet uit hoor! Je bent niet de enigequote:Op woensdag 17 juni 2009 23:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja oeps sorry hoor meis![]()
dus nog een stresvol nachtje voor je, en heb je alles goed voorbereid enzo
Slaap lekkerquote:
ben je al bijna klaar? of moet je nog ffies ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, maakt niet uit hoor! Je bent niet de enige
Mja, ach... stress.... Nu valt het wel mee, maar ik heb er gewoon géén zin meer in![]()
![]()
Morgen ga ik eerder naar de uni om nog wat te doen.
Hoe is het met jou?
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze hebben vandaag een moedervlek preventief weggesneden
Vrouwen, vinden het altijd nodig in raadsels te sprekenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie het maar als een schop onder je hol om je postwijze van vrouwvriendelijker te maken...
Ik heb dit tentamen en dan volgende week nog tweequote:Op woensdag 17 juni 2009 23:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ben je al bijna klaar? of moet je nog ffies ?
jaaa gaat goed hoor
Omdat hij onrustig was & nu gaan ze hem nog onderzoeken.quote:
Zie ik daar een vooroordeel / excuus om je eigen gedrag maar niet aan te hoeven passen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:34 schreef S95Sedan het volgende:
Vrouwen, vinden het altijd nodig in raadsels te spreken
Met een goede reden, zouden anders geen singles meer over blijvenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
[..]
Vrouwen, vinden het altijd nodig in raadsels te spreken
nou heeeeeel veeel succes dan morgenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb dit tentamen en dan volgende week nog twee![]()
[..]
Ja, dankje! Morgen om 19.00 mag ik, hahaquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou heeeeeel veeel succes dan morgen
je bent er bijna
Lekker is ze zeker jaquote:
Voor CL zou ik niet durvenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie ik daar een vooroordeel / excuus om je eigen gedrag maar niet aan te hoeven passen?
Onrustig, en dan als er wat uit komt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omdat hij onrustig was & nu gaan ze hem nog onderzoeken.
Daar denk ik nog niet teveel over naquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Onrustig, en dan als er wat uit komt?
Zo laat pasquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dankje! Morgen om 19.00 mag ik, haha
Bedoelde meer van, zo erg is een moedervlek toch niet?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar denk ik nog niet teveel over na
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar denk ik nog niet teveel over na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |