Ik meldde me voor de eerste date. Als het goed blijft gaan ben ik op een gegeven moment ook wel weer weg denk ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind het juist een mooie reden om weg te blijven uit Singles![]()
Fijn dat nu weer alles goed met je gaat!
oeeh dat is netjes!quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:43 schreef Kluts het volgende:
Geweldig.
De mannen voor wie ik werk halen inmiddels uit zichzelf thee voor me.
Oh, ben je er zo eenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:43 schreef Kluts het volgende:
Geweldig.
Dat is waarquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:42 schreef MaJo het volgende:
Ik meldde me voor de eerste date. Als het goed blijft gaan ben ik op een gegeven moment ook wel weer weg denk ik
Hey dat doet mijn werkgever ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:43 schreef Kluts het volgende:
Geweldig.
Dat is zonde. met welke reden?quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:50 schreef Nouk84 het volgende:
Kut zeg, sollicitatiegesprek gaat niet door
No idea.. Verzet naar volgende week. Maar gelukkig had ik nog een afspraak bij een recruitmentbureau staan die ik nog niet had afgezegd, dus ik kan iig weg hier straks..quote:
oh verzet. ik dacht geannuleerd. dat is niet zo heel erg toch.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
No idea.. Verzet naar volgende week. Maar gelukkig had ik nog een afspraak bij een recruitmentbureau staan die ik nog niet had afgezegd, dus ik kan iig weg hier straks..
Nee, maar als dat andere bureau nu ineens stappen gaat nemen dan heb ik geen vergelijkingsmateriaalquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:53 schreef rival het volgende:
oh verzet. ik dacht geannuleerd. dat is niet zo heel erg toch.
lekker kort daggie
Beterschap!quote:
laat ze gewoon stappen nemen. je kan ze alsnog op een nee trakteren... of bedoel je met wat je kan gaan vragen en dat soort dingen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, maar als dat andere bureau nu ineens stappen gaat nemen dan heb ik geen vergelijkingsmateriaal![]()
Daar had ik al op gerekend, vandaar dat ik wel weg wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |