Nog niet eens, zaterdag rond 9 op zijn vroegst.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:22 schreef nattermann het volgende:
Goede klacht, herkenbaar.
Gewoon op de vrijdag onder het genot van een goudgele rakker kijken waar je op zaterdag naartoe gaat![]()
En dan uiteindelijk elk weekend in dezelfde kroeg staanquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:22 schreef nattermann het volgende:
Goede klacht, herkenbaar.
Gewoon op de vrijdag onder het genot van een goudgele rakker kijken waar je op zaterdag naartoe gaat![]()
Al een keer gezegd, toen werd hij pissig en zei; 'ik zeg al niets meer!' én 'jullie komen nooit met wat en als ik het doe is het fout' en meer van dat soort kul en daarna begint hij weer van voren af aan...quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:23 schreef Slickk het volgende:
Terechte klacht op zich maar wat is er zo moeilijk om het tegen die gozer te zeggen?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:21 schreef TeenWolf het volgende:
Onze groep vrienden met wie we in het weekend uitgaan bestaat ongeveer uit 6 man. Nou zit er eentje bij die al weken voor er ergens een feest of iets dergelijks is iedereen een email stuurt en vraagt of we erheen zullen gaan.
Eerst vond ik het niet erg, maar het begint een beetje irritant te worden. Ook iemand anders begint het al een beetje zat te worden.
Voor de volgende maand staan er nu al 3 zaterdagen vast, omdat andere vrienden dan terugmailen van 'ja is goed' en 'ok, ik ga mee' etc.....
Zelf vind ik het leuker om de dag van te voren of dezelfde dag even te bepalen wat we gaan doen, maar ja dan ben ik al veel te laat en weken van tevoren een party zoeken op djguide heb ik gewoon geen zin in.
klacht: vriend die weken van tevoren feestjes vastlegt en andere vrienden die erin meegaan, waardoor je niet eens lekker op de dag zelf kan bepalen waar je heen gaat.
(Het fenomeen speelt zich de laatste maanden af en het is een vriendengroep met wie ik jaren op stap ga.)
Zodra hij zegt "ik zeg al niks meer" is het opgelost lijkt me.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:28 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Al een keer gezegd, toen werd hij pissig en zei; 'ik zeg al niets meer!' én 'jullie komen nooit met wat en als ik het doe is het fout' en meer van dat soort kul en daarna begint hij weer van voren af aan...
Volgens mij is het een pathologische leugenaar, omdat TS nog altijd het probleem heeft?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zodra hij zegt "ik zeg al niks meer" is het opgelost lijkt me.
waarna over twee weken het verhaal weer opnieuw begint; 'hee jongens!! er is daar een tof feest! tickets bestellen? 'quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Next...quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan gaan er twee of drie mee, en gaan jullie wat anders doen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:35 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
waarna over twee weken het verhaal weer opnieuw begint; 'hee jongens!! er is daar een tof feest! tickets bestellen? '
waarna er altijd wel 2 of 3 reageren met 'ok' , 'ok is goed'
En dan moet je hem confronteren met zijn eerdere uitspraken?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:35 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
waarna over twee weken het verhaal weer opnieuw begint; 'hee jongens!! er is daar een tof feest! tickets bestellen? '
waarna er altijd wel 2 of 3 reageren met 'ok' , 'ok is goed'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |